تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
مقاومت سفال در تابلو سفالی | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

مقاومت سفال در تابلو سفالی

مقاومت سفال در تابلو سفالی

مقاومت سفال در تابلو سفالی

همانطور که همه ما می دانیم، در تابلو سفال، آزمون و خطا بخشی جدایی ناپذیر از فرایند یادگیری است – و اغلب از آن می تواند مانند اغلب خطا احساس می کنم. اما راه آن را با این رسانه می رود، و هر کمی عقل این شکست کمی عملکرد، ما را به موفقیت نزدیک تر است. دکوراسیون سطح خود را از طریق سال آزمون و خطا توسعه یافته و او همچنان به سعی کنید چیزهای جدید به طوری که سطوح خود همچنان به تکامل. در پست امروز، پیتر توضیح میدهد که چگونه شهود همراه با آزمایش به او کمک کرد زیبا سطوح سفال لعاب خود را کامل. به علاوه او جزئیات چگونه او با استفاده از موم و مقاومت در برابر لایه از پنج لعاب مختلف به منظور توسعه طرح لعاب زرق و برق دار است.

توسعه الگوهای هندسی تابلو سفال توسط لایه بندی لعاب

دکوراسیون تابلو سفال نقش برجسته من است توسط لایه بندی لعاب و گرفتن کربن هر چند کاهش شلیک به دست آورد. شینو، کربن تله، دو نوع اشباع مس، و اشباع آهن – – همه از آن من متفاوت اعمال می شود به اثر متفاوت با پنج لعاب کار. برای اولین لایه ها، گلدان در یکی از دو لعاب هم یک شینو یا کربن تله لعاب آغشته است. لایه دوم موم مقاومت تابلو سفال در برابر با یک قلم مو اعمال (من با چند واکس سرد تجربه و آمده اند به تکیه بر فوربس). لایه سوم است با فرو بردن قطعه در یکی از دو اشباع مس مختلف به دست آورد. همانطور که با لعاب لایه اول من، من آمده ام تا به اعمال این دو لعاب متفاوت است. من دریافته ام که مقدار زمان گلدان در سطل است، ضخامت لعاب، و تعلیق ذرات لعاب همه تاثیر بسیار زیادی بر روی قطعه به پایان رسید.

راهنمایی، ابزار، و دستور العمل تابلو در هر موضوع!

هنرمندان تابلو سفالی همیشه با نوآورانه، راه های هوشمندانه برای حل مشکلات در استودیو و سرامیک ماهانه سهام بهترین راهنمایی و داستان در هر شماره. علاوه بر بازدیدکننده داشته است استودیوی بزرگ، تکنیک ها، کار جدید، دستور العمل های لعاب، و داستان های جذاب از هنرمندان سرامیک زندگی رویایی، زمان بعدی شما و صرفه جویی در پول نوک می تواند در شماره های بعدی باشد. در حال حاضر موجود در نسخه تبلت بیش از حد!برای لایه چهارم، من اعمال لعاب اشباع آهن با یک قلم مو. عنصر پنجم، به دام انداختن کربن، من در کوره گاز downdraft از طریق یک فضای کاهش دست یابد. همه قطعات جذب کربن، اضافه می کند که به کیفیت عرفانی اثر جوی.این فرایند ممکن است صدای نسبتا ساده و علمی است، اما این مورد نیست. من از یک مکان بیشتر بصری به جای علمی کار می کنند، و به دست آورده اند تابلو سفالی اثرات لعاب من از طریق سالها آزمون و خطا. هر جنبه ای از دکوراسیون سفال من در طول زمان تکامل یافته است. به عنوان مثال، متوجه شدم که دکوراسیون موم من اغلب دفع شد لعاب و این که “چسبیده لعاب” در ماه های تابستان بدتر به نظر می رسید که من هر پنجره و درب در استودیو باز بود. من نتیجه گرفت که چسبیده هم تا به حال با درجه حرارت و یا باد / جریان هوا. این باعث شد من به خرید یک دستگاه تهویه مطبوع به منظور تنظیم درجه حرارت استودیو، و من کمی تجربه انجام برای دیدن اگر حدس من درست بود.اولین بار، من خفه شو استودیو و در طول تنها روند دکوراسیون یک / C استفاده می شود، ترک ویندوز استودیو در شب باز و بین برنامه های کاربردی لعاب لایه اول و دوم. من تا به حال فقط به عنوان لعاب چسبیده مثل همیشه. دفعه بعد، من استفاده از A / C و پنجره بسته در طول پروسه دکوراسیون نگه داشته تا زمانی که لایه دوم از لعاب استفاده شد. مشکل چسبیده اما رفته بود. آن زمان من چند دوره، تنظیم روند من در هر زمان، به طور کامل حل و فصل این موضوع است.

اصول هندسی تابلو سفال

من اولین بار دیدم که مدل های تابلو سفالی نقش برجسته در رسانه های اجتماعی. او این ویدئو سرد دیوانه از روند پر سر و صدا او و من مسخ شده بود! علاقه من به کنده کاری و سوراخ کردن خاک رس است هرگز بالا بوده است، اما پس از تماشای کار اریک، من می دانستم که من نیاز به این را امتحان کنید. روش پر سر و صدا او علاقه من piqued و الهام بخش من برای آن بروید! در پست امروز، گزیده ای از آخرین شماره از سفال ساخت مصور، اریک سهام چگونه او با دقت طراحی، شده Carves و سوراخ اشکال است.چگونه به دقت حک و سوراخ طراحی به خاک رس هل دادن محدودیت های خاک رس، هر دو در قالب و همچنین پایان، الهام بخش من برای ایجاد. Raku به شلیک آزمون محدوده آن اشکال شدید. من هدفمند هر قطعه به عنوان ظریف و شکننده که ممکن است در حالی که جشن اوراق قرضه قوی است که ذاتی در هر مولکول از خاک رس است. تحت تأثیر الگوها و سبک سفال آکوما، من فضاهای مثبت و منفی در طراحی و خاک رس خود را کشف، پس از آن ساخت عمق با لعاب. برنامه دقیق از اصول هندسی در هر مرحله به نمایش گذاشته.

کنترل پر سر و صدا سفال

در حالی که من کار می کنند، به نظر خرید اینترنتی تابلو سفالی نقش برجسته من چگونه خط از سوراخ از کاسه داخلی به لبه جاری خواهد شد و همچنین چگونه نور و سایه نگاه خواهد کرد که از طریق کاتر مانند یک لوله شکل نما. هر فضای سوراخ فردی بخشی از یک شبکه بزرگتر از سوراخ برای ایجاد اشکال جدید در سراسر قطعه مجسمه می شود. با استفاده از ابزار سوزن، به آرامی ایجاد یک طرح کلی از طراحی بر روی شبکه من شروع سوراخ کردن عنوان به زودی به عنوان قطعه می تواند به بیش از بدبختانه و بلافاصله پس از پیرایش. هر طرف از پر سر و صدا الماس به شکل است دقیقا با دو برش از یک چاقو X-ACTO ساخته شده برای اطمینان از یک لبه صاف از طریق کل ضخامت دیوار خاک رس (۲). نازک، تیغ تیز انتقاد به تولید یک برش تمیز است. این بسیار مهم است به کار به سرعت در این نقطه.توجه: قطعه قطع جریان در محل باقی مانده تا تمام طراحی شده است سوراخ شده است برای نگه داشتن قطعه از خشک شدن به طور یکنواخت و یا بیش از حد سرعت (۳). مناطق سازمان ملل متحد سوراخ با یک دنده زرد نیمه انعطاف پذیر تمیز (۴).سپس، بهم زدن هر قطع جریان الماس از طریق گلدان (۵ و ۶). نکته: هنگام سوراخ کردن قطعات بزرگتر تابلو سفال، من کنترل خشک کردن با قرار دادن یک کیسه پلاستیکی بر سر شکل، کار از طریق یک پنجره برش را به کیسه. پس از پر سر و صدا، کل قطعه را با یک اسفنج به پایان رساندن هموار برای پاک کردن برخی از علائم شبکه، تمیز کردن قطعه به طور کلی، و بی پرده هر زمینه تیز ایجاد در امتداد لبه های برش.

مطالب مربوطه