تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
منابع بسیار مهم تابلو سفال | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

منابع بسیار مهم تابلو سفال

منابع بسیار مهم تابلو سفال

منابع بسیار مهم تابلو سفال

منابع بسیار مهم تابلو سفال

من آن را بپذیرد. من به طور کامل فاقد صبر (و، از آنجایی که من صادق بودن در اینجا، من نیز ممکن است فقط آن را می گویند: مهارت!) به انجام منابع تابلو سفال کشیده شده دقیق در گلدان من، بنابراین من واقعا شگفت زده وقتی که من دیگر سفالگران کشیدن تصاویر پیچیده را ببینید. چنین موردی بود که من برای اولین بار شاهد کار تری کرن.تری دقیق و پر زحمت با ایجاد لایه ها و لایه از رنگ زیرلعابی، به طرز ماهرانه ترکیب رنگ به اضافه کردن سایه و جزئیات ایجاد سطوح زیبای او. معتاد به کارش خود اعلام کرد، کرن می گوید او تلاش می کند به قرار دادن یک هزار سکته مغزی قلم مو را به هر قطعه. حالا که صبر و شکیبایی است. امروز، من به اشتراک گذاری هستم گزیده ای از یک مقاله در آرشیو سرامیک ماهانه به طوری که شما می توانید تمام اشتراک گذاشتن ترس من.در هر حال حاضر و پس از آن به کار است که بازدید من سخت را اجرا کنید. هنگامی که من به تازگی در استودیو تری کرن در منطقه از مرکز شهر سین سیناتی، اوهایو بود، من با منابع برخی از تصاویر از قطعات اخیر خود حلق آویز بر روی دیوار او زده شد. ترکیبی از فرم و سطح در این کار بر خلاف هر چیزی من در سال های اخیر اجرا اند و در سراسر در پالت از کار قبلی او بسیار متفاوت بود. من شیفته شد و تصمیم به صرف برخی از زمان چیدن مغز او. کرن خود را به عنوان یک معتاد به کارش، صرف ساعت های طولانی در استودیو و ساعت های بسیاری در هر قطعه، تلاش برای قرار دادن یک هزار سکته مغزی قلم مو بر روی هر یک از. او شده است ساخت یک زندگی فروش کار خود را برای بیش از هفده سال است.او عملی است، یادگیری اشکال و طرح های است که می تواند به خوبی در محیط های خرده فروشی، اما مانند بسیاری از هنرمند که مایل برای یک اتصال و گفت و گو با مردم فراتر از فروش به فروش برساند. داستان او در هر قطعه می گوید به کرن مهم است و چیزی است که او می خواهد مردم را به تعامل با و درک و همچنین خرید.استفاده بازیگوش کرن از روایت کلید خلاقیت او است. داستان باز کردن بخشی از مغز او که طراحی کار او و او می گوید که او را به ساخت داستان اول، و سپس طراحی و تکمیل قطعه. برای او، کار در استودیو یک روایت ثابت داستان پس از داستان است، که منجر به قطعات مربوطه که در آن داستان را از طریق فرم و دکوراسیون سطح نشان داده شده.کرن یک روش منحصر به فرد در استودیویی او، حول روایت که از هر دو تصویر از داستان های شخصی و مطالعه خود را از نقاشی و شعر چشمه. او را هم صرف نیست مشاهده کار معاصر، به جای او از لذت او از نقاشی های قرن ۱۴ روشن و شعر از ریچارد هیگ، که او در گذشته نشان داده صحبت می کند، و که برخی از نقاشی های اخیر خود را تحت تاثیر قرار. دیگر تأثیرات او به نقاش فریدا کالو اعتبار. کرن صرف مقدار زیادی از نقاشی زمان، به تازگی در یک همکاری طراحی / مونتاژ بین المللی با هنرمندان در چین و اروپا شرکت می کند. نقاشی های او به او کمک کند در تدوین و فرموله روایت.کار شکل یک روایت شخصی یک روش مشترک در هنر است و در محل کار برخی از سطح همه است در مورد خود. یک روش مانند این است که اغلب به عنوان یک قضاوت ارزشی ارائه شده، و اگر وسیله را توجیه پایان یا صرف وجود ابزار بر کیفیت محصول نهایی. در کار کرن، منابع ابزار هستند یک وسیله نقلیه به کار برتر، بسیار کمتر رایج هنگام کار از یک روایت شخصی، بیان احساسات شخصی و تجربه.زیرلعابی زرد استفاده شده است برای جلوگیری از تیره رنگ از سفال قرمز است. سپس، چند لایه از یک زیرلعابی زرد سبک تر اضافه شده است. برای ایجاد یک ترکیب پس زمینه، من در جهت پخش کردن زیرلعابی که آنها اعمال خواهد شد، چرا که من آنها را بر روی سطح گلدان ترکیب می شود. بسته به اینکه چگونه بسیاری از رنگ های در حال مخلوط، این مرحله می تواند بین سه و شش لایه از رنگ به سطح اضافه کنید. ترکیب لایه پایه است به طور کامل خشک، من قرعه کشی به طور مستقیم در سطح زیرلعابی با مداد برای ایجاد اضافه کردن رنگ پر، من زیرلعابی زرد در مناطق مسواک زدن که در آن رنگ پس زمینه تیره تر نیاز به مسدود شود (بلوک های زرد بهتر از سفید). من با استفاده از سه لایه از رنگ پر کنید تا مطمئن شوید یک لایه جامد زیبا از رنگ داشته باشد. من تمام مناطق قبل از رفتن و اضافه کردن سایه مخلوط پر کنید.همه رنگ پر خشک شده اند، از آن زمان برای کت ترکیبی، که معمولا از یک تا سه لایه از نسخه های تیره تر از رنگ پر شامل است. اساسا این همه سایه بر روی قطعه ایجاد می کند. هنگامی که تمام رنگ خشک است، من با استفاده از یک قلم مو بوش (با فوم بسته بندی در اطراف دسته برای راحتی ضبط) به اعمال طرح ها و جزئیات با زیرلعابی سیاه و سفید. این سیاه و سفید اتفاق می افتد به دانکن سکته مغزی ۰۱۲٫ هنگام ایجاد مناطق تزئینات هنری روی ظروف سفالین و غیره، من رنگ سیاه و سفید در زیرلعابی در یک منطقه کوچک و، در حالی که خیس خود را، من استفاده از یک ابزار تیز به جلو و دور از سیاه و سفید و در زیر نشان می دهد رنگ زیرلعابی است.

منابع کلی سفال تابلو

تابلو سفالی نقش برجسته که با داشتن یک بیت از رنسانس در سرامیک این روز است. هنرمندان نقاشی بر روی همه چیز، از انبار و کاربردی و مجسمه سازی به کاشی. و تنوع بی پایان از راه هایی برای گرفتن خط بر روی گلدان از جمله برخی از ابزار نسبتا جدید نقاشی و سرامیک است که توزیع زیرلعابی، اکسیدها و یا لعاب شبیه به یک قلم سنتی وجود دارد. این قلم سریع و آسان برای ساخت علامت طور کلی و همچنین کنترل بیشتری می دهد و ظروف سرباز یا مسافر کمتر از یک قلم مو.مینه سوتا خشت شرکت ارائه می دهد قلم پاتر در حالی که طیف لعاب ارائه می دهد زیرلعابی قلم. قلم هری پاتر ویژگی های یک شیر فشار فعال که “دوز” بر روی سطح سرامیک را زیرلعابی و احساس می کند شبیه به نقاشی با یک نشانگر هنگامی که شما از آن آویزان کنید. قلم را به یک خط ۱ میلی متر است، اما خطوط گسترده تر می توان با رسم آهسته تر و یا با افزایش فشار بر بدن قلم ساخته شده است. قلم آثار بزرگ برای متن و الگوی ساخت، از جمله تکرار نقطه رقص لهستانی پولکا و خطوط کانتور سایه. قلم می تواند در مناطق بزرگتر و یا با کمی تمرین پر می توان مورد استفاده برای ایجاد خطوط ظریف. آن را به عنوان زیرلعابی است، آن را نمی خواهد در شلیک شار، بنابراین امضا یا علائم ساخته شده بر روی کاشی آزمون را می توان در پشت (یا پایین) بدون مشکل قرار داده است.زیرلعابی است که توزیع نظر می رسد و احساس می کند مانند نسخه شیشه با مات و می تواند با لعاب روشن پوشیده شده اگر پایان براق مورد نظر است. همه ۱۹ رنگ غیر سمی و پایدار به مخروط ۹، به جز قلم گل رز، است که با ثبات به مخروط ۴٫طیف زیرلعابی قلم، و اکسید قلم (حاوی اکسید مس، اکسید کبالت، و غیره، با  اضافه معلق در آب برای بهبود جریان) آمده را در بطری های نرم طرفه به جای اپلیکاتور قلم شکل گرفته است. این قلم  بطری های آسان تر در دست خود را در طول جلسات پوشش شیشه ای طولانی اما زمان برای رسیدن به عنوان یک ابزار طراحی استفاده می شود. تمام راهنمایی قابل جابجایی برای تمیز کردن هستند و هر قلم طیف دارای یک درپوش پلاستیکی است که مانع از گرفتگی. راهنمایی های فلزی قابل تعویض کوچکتر را می توان جابجا کردن و مورد استفاده برای ساخت خطوط ظریف. شامل یک مینای دندان در دمای پایین و به خوبی کار در انبار بیسک. آنها به خوبی رعایت نمی برای صاف سطوح. هستند سرب، ظروف غذاخوری و ماشین ظرفشویی امن، و می تواند مخلوط برای ایجاد رنگ های جدید است.نگه دارید قلم در وسط، نوک فنری (در مینه سوتا خشت شرکت قلم) به سطح قطعه خود را فشار دهید، و به آرامی فشار متوسط ​​برای رسم یک خط و یا یک نقطه. فشار سازگار باید به منظور دستیابی به جریمه، خط صاف استفاده شود. این می تواند در سخت دست خود را در طول زمان است.دیگر شما قلم را در یک مکان نگه داشتن مایع بیشتر ادامه خواهد داد به بیرون می آیند، ساخت خط خود را ضخیم تر و یا نقطه خود را گسترده تر است.برای متوقف کردن جریان، کاهش فشار در هر دو نوک و دو طرف از بدن قلم.اگر قلم را دشوار می شود برای کار با، سعی کنید تمیز کردن نوک. درپوش و قلم را نگه دارید راست با نوک تا (پس از آن نمی خواهد نشت). حذف نوک و شستشو آن را در زیر آب در حالی که افسرده تا نوک رول آزادانه. نوک (و کلاه) تماس در بدن قلم جایگزین نمایید.در هر دو نوع قلم، اگر مایع بیش از حد ضخیم به نظر می رسد، اضافه کردن کمی آب به نازک زیرلعابی.

مطالب مربوطه