تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
نارسایی تابلو سفالی | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

نارسایی تابلو سفالی

نارسایی تابلو سفالی

نارسایی تابلو سفالی

فروش تابلو سفال برجسته کتیبه سفالی در حالی که در مقطع کارشناسی ارشد، الیزابت جرقه علاقه مند در سفال انگوب سنتی شد. بنابراین او از طریق کتاب ها و مجلات پاره در مورد روش یادگیری است. او در ترکیب که تحقیقات با توجه به در استفاده از مواد اولیه محلی است. در پست امروز، گزیده ای از شماره مارس ۲۰۱۴ سرامیک ماهانه، او سهام لغزش او نارسایی و feathering به techniques.این رویکرد خاص به استفاده از لغزش در مقطع تحصیلات تکمیلی در دانشکده ایالت نیویورک سرامیک در دانشگاه آلفرد، در آلفرد، نیویورک، جایی که من به فراتر از سطح آنچه من دوست دارم نگاه تشویق می شد و واقعا درک کنند که چرا به دنیا آمد. من شروع به استفاده از خاک رس محلی آلفرد وجود دارد، طراحی تابلو سفالی یک پالت لعاب جدید در مخروط ۳، و مطالعه گلدان انگوب قدیمی. من از تکنیک های feathering به و مرمر کاری از یک مجله قدیمی به دست. من پس از آن از طریق کتاب و تاریخ و سرامیک پاره در حالی که به دست آوردن آگاهی از روند تحقیق، رفتن عمیق تر و اجازه می دهد کار من به آمده در پس از هضم تمام تحقیقات. الگوهای ایجاد شده با نقطه های از حس بازی و کشف آمد، و تا اکتشاف از زمان. من باید کاملا حاضر و آگاه به اجرای الگوی خوب، و بهترین آنهایی که متفاوت آمده از اصل برنامه ریزی شده. ساختارهای هندسی و زندگی گیاه تم های اصلی هستند.

سطح، لعاب و فرم تابلو سفال

اجرای نقش برجسته سفالی تابلوهای دیواری بزرگ و کشف ده ها تن از هنرمندان ماهر آنها به عنوان تکنیک های خود را برای ایجاد، تزئین و جلزنج گلدان های بسیار جذاب نشان می دهد. نشان داده شده در گام به گام توسط به گام توالی عکس دقیق، شما بیش از ایده ها به اندازه کافی پیدا برای سال های آینده.

فرم پایه تابلو

تابلو سفال برای صفحات، من با تپش به اندازه کافی رس گوه به اسلب متعدد در یک بار آغاز خواهد شد. من آن را به یک شکل دایره ای حدود یک اینچ در قطر بزرگتر از قالب من استفاده خواهد کرد پوند است. این اجازه می دهد تا برای برخی از انقباض، برخی از انحنا، و یک راه برای برش تصویر خوبی بعد از آن. من سپس با استفاده از برش دال، ساخته شده از میله های چوبی بریده و یک سیم برش به برش اسلب ۳/۸ اینچ با ضخامت (۱).پس از برش اسلب، من فشرده سازی سطح بالا قبل از مصرف آن را از توده، سپس آن تلنگر و فشرده سازی در طرف دیگر. من در یک خفاش قرار دادن هر دال و تر و تمیز آن را به لبه از خفاش پس از آن است کاملا گرد. پور یک کت پایه لغزش بر روی دال (۲). لغزش به اندازه کافی ضخیم است که آن باقی می ماند در حالی که من خیس پر نقطه و یا خط اضافه قبل از آنها خشک شود. من یک لغزش با استفاده از یک بدن رس نور و بدن رس تاریک با انقباض همان ایجاد کنید. همچنین، شما می تواند دستور غذا لغزش با مقدار بالا از سیلیکا را انتخاب کنید، تابلو سفال نقش برجسته به عنوان این اجازه می دهد تا لغزش به ضخامت بدون ترک خوردگی را به عنوان خشک.من پس از آن شروع استفاده از نقطه در رنگ های مختلف از ورقه در لغزش پایه (۳). می خواهم به استفاده از چند نوع مختلف از تریلر لغزش به منظور رسیدن به یک تغییر در اندازه نقطه. بطری های فلزی نوک خوب، و همچنین به عنوان ساده به سرنگ گوش از داروخانه می باشد.من پس از آن پر نقاط با کشیدن از طریق آنها با نوک خوب از تیغ جوجه تیغی (۴) جوجه تیغی. من این کار را برای اولین بار، در حالی که لغزش مرطوب است. پس از اتمام طرح، من در الگوی با نقطه های که پر نمی شود (۵-۶) را پر کنید.

شکل دادن به فرم سفال

خرید اینترنتی تابلو سفالی نقش برجسته اجازه لغزش خشک به چرم سخت است. من می خواهم آن را به اندازه کافی خشک که الگوی روشن و واضح باقی می ماند بدون لک به عنوان آن را در برابر قالب قرار داده، و دال به اندازه کافی انعطاف پذیر به شکل بیش از قالب (۷) فشرده شود. من آن را ترک بر روی قالب تا زمانی که سفت است، و سپس تراشیدن لبه با Surform تا لبه از قالب (۸). من پس از آن هم تراشیدن ته صاف، و یا آن را بر روی چرخ و یک سیم پیچ پرتاب برای یک پا. من آن را بصورت مستقیم راست قامت و لبه داخل فشار دهید با علائم متعددی از تیغ جوجه تیغی جوجه تیغی من به اصلاح لبه (۹). من به شکل درست قبل از جلزنج خشک شود.من با استفاده از یک مخروط ۳ روشن خاکستر لعاب بر روی سطح تزئین شده است. برخی ورقه شار بیش از دیگران در شلیک، و من دوست دارم راه که برخی از الگوی روشن است در حالی که بخش های دیگر کمی تار هستند. با این حال، فاز های مورد علاقه من از هر گلدان است درست پس از لغزش استفاده شده است و هنوز مرطوب است، تابلو سفالی نشان دادن آثار هر لحظه و درخشان با پتانسیل.این شکل مایع همه کاره از خاک رس را می توان در بسیاری از راه های مختلف برای ایجاد و ارایش هنر سرامیک استفاده می شود.یکی از این روش شامل استفاده از ورقه های رنگی برای ایجاد یک نگاه مرمرین در سفال، که یادآور Staffordshire در سبک انگلیسی انگوب سنگ مرمر. در پست امروز، میشل اریکسون و رابرت هانتر نشان دادن این فرآیند است.گرانش و نیروی گریز از مرکز عناصر کلیدی برای القای حرکت و یا جریان ورقه در طول فرایند marbleizing هستند. اصطلاح “joggling” برای توصیف عمل فیزیکی کنترل این جنبش، که نیاز به دنبال بدن و بازوی جنبش بسیار خاص، و تا حدودی بی دست و پا. درجه موفقیت زیبایی به طور مستقیم به مهارت پاتر در کنترل جریان از ورقه مرتبط است.

ساخت سطوح برجسته

بافت تابلو سفال چگونه می توان سنگ فرش مرمر انگوب سفال ساخت یک سبک استافوردشایر سنگ فرش مرمر ظرف انگوب با یک دیسک رس صاف یا دال نورد به ضخامت سازگار آغاز می شود. دال در هیئت مدیره و یا خفاش پشتیبانی می شود به تحمل خاک رس مرطوب و هنوز هم پلاستیکی.پور یک لایه پوشش از لغزش بیش از دال، پوشش کل سطح در معرض، اجازه می دهد لغزش اضافی برای تخلیه.بلافاصله پس از آن، دنباله یک سری منظم از خطوط در یک لغزش متضاد در تمام سطح (شکل ۲). نوک لوله لغزش نگه بالاتر از سطح آن گونه که باید لغزش پایه مرطوب را لمس کنید.فاصله بین نوک لوله لغزش و سطح لغزش زمین دیکته عرض خطوط؛ بیشتر از سطح، گسترده تر از خط. دنباله خطوط در یک زمان، در یک زنجیره در محدوده دیسک دال، دو برابر برای هر خط متوالی. خطوط لغزش به طور سیستماتیک اعمال می شود، دال خاک رس، هنوز هم توسط خفاش های پشتیبانی شده، سپس با نوک انگشتانش و چرخش با استفاده از گرانش به هم محور برگه به ​​جریان (شکل ۳). در این فرآیند از یک الگوی چرخش ایجاد کنید. اگر لغزش بیش از حد آبکی است، خطوط را اجرا خواهد کرد و تیرگی. اگر لغزش خشک بیش از حد سرعت، برگه نمی خواهد به درستی جریان است.دو تصمیم زیبایی شناختی و عملی آگاهانه باید ساخته شده است: (۱) چقدر زمان می توان صرف قبل از ورقه خیس متوقف جریان؛ (۲) چگونه به قضاوت زمانی که برای متوقف قبل از خطوط رنگ جدایی خود را از دست و گل آلود است. آنجا که هر دو ورقه تمایل به شرکت تا به سرعت،تابلو سفال زمان سپری شده برای joggling معمولا ۳۰ تا ۴۵ ثانیه است.دال در حال حاضر سنگ فرش مرمر کنار گذاشته است اجازه می دهد ورقه به خشک بیشتر است. قبل از کشتی تشکیل شده است، برگه باید اجازه داده شود به راه اندازی برای جلوگیری از marring از سطح مرمرین هنوز دال و سطح تازه تضعیف باید قابل انعطاف باقی می ماند. اگر دال بیش از حد خشک می شود، آن را ترک خواهد کرد. اگر ورقه هنوز هم بیش از حد مرطوب هستند، دال به سطح قالب می چسبد.پس از ورقه دیگر رنگ ورو رفته و یا مرطوب به لمس، کل دال، که هنوز هم پلاستیک، از خفاش حذف و قرار داده شده بیش از یک “برآمدگی” سطح قالب پایین و فشرده را به شکل (شکل ۴).این قالب به طور معمول از گل پخته ساخته شد اگر چه یک گچ است که در اینجا نشان داده شده است. اجازه می دهد که ظرف به خشک بیشتر به یک مرحله سخت چرم. لبه نامنظم و با چاقو بریده شده به شکل یک شکل کاملا گرد و لبه است و سپس مش crimped یا فشرده با یک چرخ coggle برای ایجاد یک الگوی. روند قالب ریزی و سازه کمک می کند تا روحیه خود را باختن ورقه و بعد از شیشه، سطح صاف است.

مطالب مربوطه