تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
نقش برجسته دیواری تابلو سفال دکوراتیو | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

نقش برجسته دیواری تابلو سفال دکوراتیو

نقش برجسته دیواری تابلو سفال دکوراتیو

نقش برجسته دیواری تابلو سفال دکوراتیو

نقش برجسته دیواری تابلو سفال دکوراتیو

بخش بزرگی از محصولات جدید سفال تابلو خطاطی سفال نقش مهر به صورت تابلو های دیواری شکیل و با هنرهای تزئینی ساخته شده و طرح روی آن متفاوت است. طرح دکوراتیو به عنوان یه محصول نقش برجسته فوق العاده زیبایی زیادی دارد.زیبایی مسئله جدیدی در زندگی نسل انسان نیست و این موضوع از خلقت انسان با وی به همراه بوده است. هنر هم بخش بزرگی از زیبایی است که در ایران هنر خود را به شکل محصولات مختلفی از جمله خط، کاشی، کتیبه، آثاز سفالی دست ساز، صنایع دستی، قالی و قالیچه، فرش و گلیم، تابلو های نقاشی تزیینی و تابلوهای سفال نقش برجسته  نشان می دهد. نگاهی به آثار تاریخی کشور نیز این مسئله را به صورت کلی مشخص می کند. یکی از صنایع دستی مشهور ایران که زیبایی زیادی نیز دارد، تابلو سفال می باشد که در زمره آثار جدید سفالگری است. تابلو سفال می تواند طرح های زیبایی از جمله مینیاتوری، هخامنشی و انواع نمونه کارهای سنتی مانند لیلی و مجنون، شرین و فرهاد، خاتون های ایران قدیم و همچنین نمونه های کارهای مدرن و انتزاعی و فانتزی را نیز شامل شودو مدل های تابلو های اسلیمی که به صورت تابلو های پازلی با کاشی هایی در اندازه های یکسان ساخته می شوند با سفال به صورت نقش برجسته ساخته و پراخت می شوند. تمامی این نمونه کارها با طرح های سفارشی در ابعاد سفارشی ساخته می شوند و کاملا دیواری و دکوراتیو می باشند. این طرح ها قابلیت رنگ پذیری و پتینه کاری نیز دارند و می توانند با این کار جلوه زیباتری پیدا کنند.

 تابلوهای زینتی سفال برجسته

تابلوهای زینتی سفال نقش برجسته و کتیبه سفالی نما جهت استفاده در منزل، لابی هتل، رستوران و… فوق العاده مناسب است. به همین دلیل آمار فروش آن روز به روز افزایش می یابد.دکوراسیون هر محیطی نسبت به رنگ، نور و محصولاتی که در آن نصب می شود، تعیین می گردد. اگر می خواهیم یک الگوریتم خاص را پیش بگیریم و طبق آن دکوراسیون را چینش کنیم، باید سه مورد نامبرده تطابق زیادی با هم داشته باشند. برای مثال در اکثر مدل خانه های ایرانی نصب تابلوهای تزیینی دیواری مرسوم می باشد چرا که دیوارها فضای وسیعی از ساختمان را شامل می شوند و انواع تابلو های نقش برجسته سفال مورد مناسبی برای اینکار است. از طرف دیگر محصولات سفالی نما نیز همین وضعیت را داشته و این درحالی است که قیمت فروش مناسب تری نیز دارند. دقیقا در نقاطی که می خواهیم بیشترین تطابق صورت پذیرد، نصب یک تابلو کمک شایانی می کند.

خرید اینترنتی تابلو نما سفالی کلاسیک

روش ساخت نقش برجسته سفالی تابلو و کتیبه سفالی نما در طرح های کلاسیک جلوه بیشتری داشته و علت آن خاطره انگیز بودن نقش روی تابلو می باشد. به روش خرید اینترنتی می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.همه افراد مایل هستند تا از محصولاتی در منزل خود استفاده کنند که زیبایی و جلوه زیادی داشته باشد. از طرفی این محصولات اگر مشابه آثار باستانی یا به بیان ساده کلاسیک باشند، جذاب تر می شوند. موضوع بیان شده به سادگی در هنر سفالگری و ساخت محصولات سفال نما وارد بوده و ما می توانیم بر روی هنر سفالگران در این زمینه حساب کنیم. تابلو کلاسیک سفال نما برای نصب در اکثر محل ها مناسب است و دلیل آن استحکام بالا در کنار زیبایی فوق العاده می باشد. به راحتی می توان از طریق خرید اینترنتی این محصول را سفارش داد.

 تابلو سفال دکور نمای ساختمان

دکور مجموعه ای از اقلام مختلف است که در عین تفاوت هایی که دارند، مطابق باهم هستند. به همین دلیل فروش تابلو های سفال مخصوص نمای ساختمان، جهت زیبا سازی و تزیین رونق گرفته است.بخش زیادی از زندگی ما در مکان های مسقف مانند خانه، محل کار، رستوران، هتل و… می گذرد. از نگاه دیگر می دانیم که محیط اطراف انسان می تواند بر روی وی تاثیر گذار باشد و این موضوعی است که باید به شدت مورد بررسی قرار گیرد. برای مثال دکور خانه باید جوری طراحی شود که باعث افزایش روحیه، امید به زندگی و… شود. به همین دلیل است که افراد سعی می کنند از تابلو های سفال برای دکور منزل استفاده کنند. فروش این محصولات به دلیل نقش های روحیه بخش و ذات زیبایی که دارد زیاد است.

تابلو های خط سفال بالای شومینه

همیشه بالای شومینه محلی است که باید مزین به یک طرح زیبا و مطابق با محیط اطراف باشد. خرید تابلو های خط نوشته سفال باعث می شود شما قدرت انتخاب بیشتری در تزیین داشته باشد.اکثر خانه هایی که به سبک سنتی ساخته می شوند، محلی را برای نصب و ساخت شومینه در نظر می گیرند. شومینه گرچه یک عنصر گرمایی است ولی از نظر زیبایی خیلی می توان منزل را تحت تاثیر خود قرار دهد. از طرفی محصولات مدرن آن نیز تولید شده است. بالای شومینه بسته به نوع ساخت نیاز دارد تا با محصولات تزیینی مانند سنگ، سفال یا آجر نقش نگاری شود. اگر از تابلو های سفال استفاده کنیم، می توان تنوع بالایی از خط و نقش را داشته باشیم. خرید این تابلو ها بر اساس سلیقه و نوع طراحی شومینه صورت می گیرد.

Save

مطالب مربوطه