تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
نمونه تابلو سفال نقش برجسته حجمی | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

نمونه تابلو سفال نقش برجسته حجمی

نمونه تابلو سفال نقش برجسته حجمی

نمونه-تابلو-سفال-نقش-برجسته-حجمی

نمونه-تابلو-سفال-نقش-برجسته-حجمی

نمونه تابلو سفال نقش برجسته حجمی محصولی است ساخته شده از جنس سفال و دارای نقش و طرح برجسته از یک تصویر واقعی یا یک تصویر فلبداهه که توسط سفالگر آماده می شودما در ایران در بین هنرمندان هنر تجسمی خود دسته ای افراد را داریم که به صورت خارق العاده محصولات برجسته حجمی را تولید می کنند. این برجسته کاری را می توان روی کاشی یا سفال خلق نمود. تابلو سفالی نقش برجسته از زیباترین محصولاتی است که به صورت نقش برجسته تولید شده است. این تابلو حاوی یک طرح سنتی یا مدرن است که نسبت به سایز تابلو نقش و نگاری دارد. واضح است تابلو دیواری های بزرگ به عنوان مثال  می توانند یک طرح هخامنشی کامل را بازسازی کرده و برای تزیین محیط های مختلف کاربرد داشته باشند.

طراحی کتیبه سفالی

تابلو سفالی طراحی کتیبه به صورت مستقیم بر روی زیبایی آن تاثیر گذار بوده و طرحی که روی آن است نشانگر نوع سنتی یا مدرن بودن آن می باشد. اکثر کتیبه های سفالی به صورت نقش برجسته می باشند.از قرن ها پیش حکومت ها برای آن که اثری از خود بر جای بگذارند سنگ نوشته های زیادی را برای آیندگان برجا گذاشته اند. این موضوع گویا با ذات وجود آدمی عجین بوده و از طرفی می توان غار نگاری انسان های اولیه را نیز دلیل آن دانست. نوعی دیگر از آثاری که بر جا مانده است کتیبه گلی یا همان سفالی است. این کتیبه با توجه به طول عمر زیادی که دارد فاش کننده راز های زیادی از آن زمان خواهد بود. امروزه کتیبه های سفالی بازسازی شده و به صورت زیبایی به صورت نقش برجسته طراحی می شوند.

تابلو سفال دیواری

یکی از طرح های اصلی برای آن که پذیرایی مناسب داشته باشیم استفاده از تابلو دیواری بزرگ از جنس سفال می باشد. این تابلو طرح خود را به صورت برجسته نمایان می کند.خانه ها محلی هستند که ما در ساعت های زیادی از عمر خود را سپری می کنیم. مطمئنا انسان ها دوست دارند در محیط های زیبا و آراسته زندگی کنند ولی این موضوع باید با منحصر بفرد بودن منزل نیز همراه باشد. محیطی ساده با رنگ های سفید هیچگاه نمی تواند برای انسان مناسب باشد. با این توضیحات میل به استفاده از تابلو دیواری های بزرگ با طرح های متنوع بیشتر شده است. این تابلو ها اغلب سفال بوده که استحکام مناسبی نیز دارند. برای پذیرایی می توان انواع این طرح ها اجرا نمود.

تابلو برجسته سفال

برای اتاق خواب به غیر از مسائل رنگ و نور پردازی باید دیزاین مناسبی نیز انتخاب نمود که استفاده از محصولاتی شبیه تابلو سفال نقش برجسته برای اتاق مدرن بسیار مناسب می باشد.روانشناسان نظریه های جالبی در مورد چینش اتاق خواب ارائه می دهند. این نظریه ها بر اساس نوع گرایشات انسان بوده و به همین دلیل اگر آن ها را رعایت کنیم آرامش بیشتری را کسب خواهیم کرد. برای چینش اتاق خواب سعی کنید طراحی های بیشتری انجام داده و از محصولات جذاب استفاده کنید. محصولاتی نظیر تابلو سفال نقش برجسته که به دلیل نوع مواد اولیه که دارد ذاتا آرامش بخش می باشد. برای اتاق خواب های مدرن استفاده از محصولات و تابلوهای مدرن مناسب بوده و به همین دلیل است که در گالری های فروش محصولات نقش برجسته سفالی دسته بندی کاملی برای این محصولات صورت می گیرد.

تابلو نما برجسته

طرح های مختلفی را می توان بر روی سفال تابلو نما برجسته ایجاد نمود و به همین دلیل است که میانگین استفاده آن ها فوق العاده افزایش یافته است.یکی از ویژگی های اصلی هنر این است که ما می توانیم بر اساس ذوق و هنری که دارم محصولاتی متنوع و جدید را تولید کنیم. این موضوع در برخی صنایع دستی و حتی صنایع تجاری که مرتبط با هنر هستند نمایان است. برای مثال یک سفال را در نظر بگیرد که به صورت کامل می توان طرح و شکل آن را تغییر داد. تغییرات روی آن بستگی به هنر و سلیقه سفالگر داشته و طرح های مختلف و منحصر بفردی را می تواند ایجاد نماید. این موضوع در مورد سفال تابلو نما نیز صادق بوده و برجسته کاری های فوق العاده را روی آن پیاده سازی می کنند.

سفال مینیاتوری

تابلو نما مینیاتوری که از سفال و سفالگری نشات می گیرد، بسیار زیبا و دلنشین می باشد. این موضوع وقتی طرح روی آن برجسته باشد جلوه بیشتری دارد.ما در پیرامون زندگی خود طرح و نقش های مختلفی را می بینیم. برخی آفریده خدا روده و برخی توسط بشر ساخته شده است. مطمئنا شما نیز از طرح های زیبا لذت بیشتری می بری و دوست دارید که از آن ها در محیط های زندگی خود نیز استفاده کنید. از همین روی هنر نقاشی و سفالگری با کمک هم دست به تولید سفال مینیاتوری و یا تابلو نما مینیاتوری زدند. این تابلو چون برجسته است فوق العاده زیبا بوده و از طرفی برای مصارف خانگی نیز بسیار مناسب می باشد. به دلیل قدرت استحکام زیاد برای محیط بی سقف نیز می تواند استفاده شود.

تابلو برجسته گلی

یکی از اصلی ترین خصوصیت های محصولات گلی مانند سفال قابلیت برجسته کاری روی آن می باشد. این خصوصیت باعث فروش بالاتر آن ها شده است.غریب به ۱۰٫۰۰۰ سال پیش بومیان زمین برای نگهداری آب با مشکل زیادی مواجه بودند. به همین دلیل دست به خلق برخی سازه زدند که بتواند به آن ها کمک کند. بهترین موضوعی که در دسترس بود، ساختن محصولی گلی و ساده بود. شکل پذیری گل رس باعث شد تا هنر سفالگری استارت خورده و تا امروز نیز ادامه پیدا کند. این هنر با ساخت محصولات سفالینه شروع شد و امروزه با ساخت محصولات تزیینی به کار خود ادامه می دهد. تابلو برجسته سفال از محصلات زیبا و دوست داشتنی گل رس می باشد.

نقش برجسته سفال اصفهان

دکوراسیون بخش بزرگی از زیبایی هر محیطی را ایجاد می کند. به همین منظور در استان اصفهان بخش بزرگی از سفالگران به تولید تابلو نقش برجسته سفال مناسب برای دکوراسیون مشغول می باشند.هر کشور بسته به نوع جغرافیایی که دارد شهرهایی صنعتی، سنتی یا صرفا مصرف کننده را در دل خود جای می دهد. در فلات ایران اصفهان یکی از بزرگترین قطب های صنعتی اقتصادی بوده که در تولید محصولات دست ساز نیز شهره دنیا می باشد. هنر در اصفهان حرف های زیادی برای گفتن داشته و به همین دلیل است که به این شهر لقب پایتخت فرهنگی جهان اسلام داده شده است. ساخت محصولات سفال در اصفهان به صورت گسترده انجام شده و تابلو سفال نقش برجسته را می توان برای دکوراسیون منزل یا محیط های دیگر استفاده نمود.

طرح کتیبه های سفالی

اصولا محصولات سفالی مانند کتیبه های سفالی یا تابلو نقش برجسته، برگفته از طرح های قدیمی یا نقوش بر جا مانده در مکان های تاریخی هستند.طرح روی کتیبه نشان گر یک موضوع خاص و یا اتفاق منحصر بفرد می باشد. این موضوع را می توان از طرح های برجا مانده از هزاران سال پیش پیگیری نمود. کتیبه هایی که به عنوان اثر باستانی برشمرده می شوند حرف های زیادی برای گفتن دارند و خبر هایی از آن دوره را در دل خود دارند. امروزه این کتیبه ها باز سازی شده و برای محیط های داخل منزل و تزیین آن مورد استفاده قرار می گیرند. کتیبه های سفالی نقش برجسته که حاصل دست رنج سفالگران متبحر می باشند اغلب طرح و نقش جذاب، دیدنی و زیبا دارند.

طرح تابلو سفالی

طرح تابلو سفالی در اتاق خواب که محلی است که ما زمان زیادی را در آن صرف استراحت می کنیم پس واضح است می تواند جذابیت زیادی بوجود بیاورد.اتاق خواب بر اساس پارامتر هایی خاصی باید ساخته شود و در چینش آن نیز باید این پارامتر در نظر گرفته شود. رنگ آمیزی ساده نمی تواند پاسخگوی مناسبی برای اتاق خواب باشد و لازم است با توجه به نور پردازی آن رنگ های متفاوتی را انتخاب کنیم. روی ساده و در عین حال مناسب تر استفاده از تابلو دیواری بزرگ برای اتاق خواب می باشد. این تابلو دیواری باعث می شود که یک فضای جذاب ایجاد گردد که حتی دقایقی افراد را به خود مشغول کند. محصولات سفال برای این امر مناسب تر بوده چون می توان به صورت برجسته آن ها تولید نمود.

مطالب مربوطه