تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
نمونه طرحهای نقش برجسته سفال | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

نمونه طرحهای نقش برجسته سفال

نمونه طرحهای نقش برجسته سفال

نمونه طرحهای نقش برجسته سفال

نمونه طرحهای نقش برجسته سفال

نمونه طرحهای تابلو نقش برجسته سفال را می توان به صورت تابلو های تزیینی در ابعاد مختلفی طراحی و اجرا نمود. این طرح ها می تواند برای دفتر کار مورد استفاده قرار بگیرد.دفتر کار مکانی است که ما معمولا بیش از ۸ ساعت را در آن سپری می کنیم. به گفته اکثر کارشناسان و روانپزشکان محیط، نور و زیبایی می تواند خلق و خوی افراد را تغییر دهد. حال با این نگاه به دفتر کار خود نگاه کنید که می خواهید برای آن یک دکوراسیون زیبا مد نظر خود را انتخاب کنید. نمونه طرحهای زیادی می تواند مشکل شما را بر طرف کند. زیبا ترین و دمه دستی ترین نوع پیشنهاد به شما استفاده از طرحهای نقش برجسته سفال می باشد. شما به راحتی می توانید از این محصول با طرح سنتی یا مدرن دفتر کار خود را مزین کنید.مدل های تابلو سفال نقش برجسته شومینه را در صورت تمایل مطالعه کنید.

قیمت تابلوی نقش برجسته سفال اسلیمی

تابلوی سفال اسلیمی یک طرح کامل اسلامی ایرانی است که بصورت نقشه برجسته کار ساخت آن انجام می پذیرد. قیمت آن نیز برای مدل های مختلف متفاوت است. هنر یکی از استاندارد های هر کشوری در حوزه صنعت می باشد. ایران یکی از هنرمند ترین کشور ها در حوزه صنایع دستی می باشد. برای اثبات آن نیاز است تا تابلوی سفال اسلیمی را تنها برای لحظه ای ملاحظه کنید. این تابلو آرامش بخش در همان چند لحظه شما را جذب طرح های زیبا و فوق العاده خود می کند. طرح های نقش برجسته زیبای آن را چندین برابر کرده و به طبع فروش آن را نیز بسیار رونق داده است. قیمت هر تابلو نسبت به سایز و نوع طرح آن متفاوت بوده که در سطح بازار ایران می توان آن را یافت نمود.خرید اینترنتی تابلو سفال نقش برجسته مطالعه کنید.

تابلو لابی سفال سنتی

تابلو سفال گلی می تواند یکی از گزینه های اصلی برای تابلو لابی باشد. این محصول در طرح سنتی جذابیت فوق العاده ای دارد و برای همین است بیشتر از طرح سنتی استفاده می شود.اصلی ترین نکته برای زیبایی هر چه بیشتر یک منزل، محیط کار و حتی لابی دکوراسیون داخلی آن می باشد. دکوراسیون داخلی باید آنقدر زیبا و جذاب باشد تا بتواند شما را در مدت زمان زیاد راضی کند. نور پردازی و نصب انواع تابلو  و سازه ها می تواند بهترین گزینه مورد استفاده باشد. تابلو سفال گلی یکی از هنر های دستی ایران بوده و برای زیبای هر چه بیشتر دکوراسیون می توان از آن استفاده نمود. در نگاه دیگر برای تزیین لابی با استفاده طرح های سنتی می توان محیطی جذاب، دیدنی و همینطور منحصر بفرد را ایجاد نمود.

طرح های روی سفال برای دیوار خانه

اگر شماهم برای دیوار خانه خود نیازمند یک تزیین مناسب هستید و دوست دارید منحصر بفرد بنماید، می تواندی از طرح های مختلف سفال روی آن استفاده کنید.سفال یک محصول دستی است که از ترکیب ساده آب و خاک بوجود می آید. بیشتری سفال های ساخته شده از گل رس بوده و دلیل آن نیز قدرت حالت گیری بالای آن می باشد. طرح های روی سفال می تواند سنتی، مدرن یا تلفیقی باشد. نسبت به نوع محلی که قرار است یک سفال را نصب شود باید این طراحی بصورت خاص صورت بپذیرد. یکی از مکان هایی که می توان برای تزیین آن از سفال استفاده نمود، دیوار خانه است. تابلو های بزرگ و کوچک با طرح های مختلف تولید شده که می تواند در این زمینه کمک شایانی به ما کنند.اجرای نقش برجسته تابلو های دیواری بزرگ هم در صورت تمایل مطالعه کنید.

کتیبه های دیواری سفال مینیاتوری

کتیبه های دیواری سفال هر کدام نقش و نقوش مختلفی دارند. برای آن که واضح تر این موضوع بیان شود طرح های اسلیمی، مینیاتوری و… را می توان نام برد.از نزدیکی های قرون وسطی علم و هنر مینیاتوری ابداع شد. شما در این طرح نقش و عکس هایی را با رنگ و لعاب بسیار زیبا مشاهده می کنید. هر کدام از این نقش ها می تواند یک اثر تاریخی یا یک موضوع خاص باشد. هنر مینیاتوری در کنار زیبای خاص خود وقتی به حوزه سفالگری نیز پای بگذارد، زیبایی آن چندین برابر از قبل می شود. این موضوع با مشاهده کتیبه های دیواری سفال مینیاتوری قابل اثبات است. در کنار این موضوع نوع هنر سفالگری مینیاتوری است که در دنیا تک بوده و محصولات آن نیز بسیار منحصر بفرد می باشند.تابلو دیواری بزرگ سفال برجسته هم میتواند مفید باشد.

طرح برای نقش برجسته روی سفال اصفهان

اصفهان یکی از مناطق مهم در بخش تولید محصولات سفال نقش برجسته می باشد. طرح های روی این سفال ها برای زیبا سازی بیشتر بصورت برجسته حک می شوند.هر منطقه یا کشوری در زمینه خاصی صنایع دستی تولید می کند. ایران در زمینه های مختلف پیشرو صنایع دستی می باشد. سفالگری به علت بعد تاریخی که دارد ایران را به عنوان ابداع کننده آن در جهان می شناسند. در داخل ایران شهرهایی شبیه اصفهان امروزه نیز سفالگری را بصورت بسیار قوی انجام می دهند. سفالگری نوین بیشتر تمرکز خود را بر روی تولید تابلو ها و کتیبه های سفالی با طرح و نقش های برجسته می گذارد. برای آشنایی بیشتر با نوع این طرح ها و مشاهده نمونه آن می توانید به سایت های اینترنتی مراجعه کنید.

کتیبه دیواری سفال برای دکوراسیون

برای دکوراسیون منزل، اتاق خواب، هتل، اداره و… شما نیاز دارید یک طرح بسیار خوب را انتخاب کنید. پیشنهاد ویژه ما کتیبه دیواری سفال برای این دکوراسیون ها می باشد.کتیبه های سفال و همچنین سنگ نوشته های هزاران سال پیش یک دید بسیار کلی به صنعت سفالگری ایران داد. وقتی شروع به تولید سفال ها و کتیبه های گلی با طرح های سنتی کردند متوجه تغییر بسیار بزرگ در بازار صنایع سنتی شدند. آمار فروش آن ها نشان داد که مردم دوست دارند از این وسایل در تزیین منازل و دکوراسیون های خود استفاده کنند. برای هر دکوراسیون خاص می توان طرح های خاص و منحصر بفرد را تولید نمود. کتیبه دیواری می تواند یک تصویر، خط و حتی یک واقعا تاریخی را به تصویر بکشاند.

طرح کتیبه گلی سفال گالری نقش مهر

یکی از مزیت های اصلی گالری نقش مهر داشتن طرح ها و مدل های مختلف برای تولید کتیبه های سفال گلی می باشد. این تنوع باعث منحصر بفرد شدن محصول می شود.برای آن که کتیبه های گلی ساخته شوند و سفال آن ها به قول معروف پرداخت شود، نیاز به یک تیم تحقیقاتی دارد تا طرح آن را پردازش کنند. بعد از آن نیاز به یک سفالگر ماهر بوده تا بتواند این طرح را پیاده سازی نماید. چون ماده اولیه این کتیبه ها گل است، مدت زمان پرداخت و شکل دادن آن محدود می باشد. علت زیبایی ذاتی آن نیز همین هنر های بداهه است. گالری نقش مهر از تولید و عرضه کننده های قدیمی و متبحر در حوزه سفال و کتیبه های گلی می باشد. تنوع طرح، کیفیت بالا، رنگ آمیزی همه و همه از نشانه های اصلی آن ها می باشد.

تابلو برجسته گلی سفال هخامنشی

بیشتر تابلو گلی سفال با توجه به بعد تاریخی موجود در ایران با نقش های برجسته هخامنشی تزیین می شوند. این طرح ها بسیار زیبا بوده و جان خاصی به دکوراسیون خواهد داد.تاریخ ایران پر از اتفاق مثبت و منفی، سیاه و سفید است. نکته جالب در مورد تاریخ ایران مطابقت آن با این جمله است، تاریخ را فاتحان می نویسند. آثار تاریخی بجا مانده از دوران هخامنشی نشان از یک تمدن فوق پیشرفته و بزرگ را داده که یک غرور ملی برای همه ایرانیان به حساب می آید. با توجه به این موضوع است که میانگین فروش تابلو برجسته گلی سفال با طرح هخامنشی بسیار زیاد است. اکثر مردم برای دکوراسیون و نما خود از این طرح استفاده کرده و لذت زیادی از بودن با آن می برند.

تابلو دست ساز سفال برای اتاق خواب

آرامش و زیبای اتاق خواب از نکاتی است که باید بصورت جدی مد نظر باشد. تابلو دست ساز سفال به دلیل روح زندگی برای اتاق خواب بسیار مناسب است.یک تابلو سفال دست ساز را در نظر بگیرد. زحمت های زیادی برای ساخت آن کشیده شده تا به این مرحله از ساخت و زیبایی برسد. تلفیق آب و خاک دو ماده حیات بخش آن را فوق العاده کرده است. شاید نگاه کردن به آن ما را مدت زمان زیادی مجذوب این تابلو نگه دارد. حال فکر استفاده از آن برای تزیین دکوراسیون منزل به چه اندازه زیباست. اجرای تابلو دست ساز برای اتاق خواب به غیر از زیبایی می تواند حس های خوشایندی را در اتاق بوجود بیاورد. با این وجود نور پردازی و موراد دیگر نیز می تواند در طراحی دکوراسیون اتاق دخیل باشد.

مطالب مربوطه