تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
نکات مفید تابلو سفالی | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

نکات مفید تابلو سفالی

نکات تابلو سفالی

نکات مفید تابلو سفالی

هفته گذشته، در ساخت یک تابلو سفال بوده ایم.، او به ما روش خود را برای به پایان رساندن که فنجان را نشان می دهد. او تأکید که بافت بزرگ با استفاده از لغزش و لعاب در مرحله چرم سخت از خشک کردن. او شامل دستور العمل و همچنین راهنمایی برای موفقیت در طول راه.

تابلو سفال نقش برجسته برخی از ترفندهای استفاده از به لغزش و لعاب به کار چرم سخت وجود دارد، و مارک است چند راهنمایی برای کمک به شما از طریق روند. در زیر، شما نمایش تصویری از فیلم پیدا، جزئیات پیرایش، لغزش و لعاب از این قطعه، همراه با دستور العمل خود را برای لغزش آهن و شینو glaze.-شرمن سالن، سرامیک هنر روزانه پیوست پیام اگر شما از دست رفته ویدیو در هفته گذشته، شما می توانید آن را در آرشیو در اینجا تیک بزنید.بافت تابلو سفال پیرایش می افتد زمانی که گلدان چرم سخت می شود، اما به طوری که استفاده از لغزش و لعاب.علامت گذاری به عنوان می رود بیش از پا با آب پس از آن کمرنگ است، اما او مراقب استفاده از دنده برای صاف کردن سطح و حذف آب اضافی است. با این حال، گلدان باید قبل از استفاده از لغزش خشک شود.اطمینان حاصل کنید که ما رایگان دانلود هفت پروژه سفال بزرگ.آن را با راهنمایی مفید تر و تکنیک های مانند این یکی بسته بندی شده!

دستور العمل لغزش چرمی آهن
سیلیس ۳۰٪
خاک رس توپ ۳۰٪
EPK کائولن ۲۰٪
نفلین سینیت در ۳۰٪
اکسید آهن قرمز ۸٪
بنتونیت ۲٪
مجموع: ۱۰۰٪
ابزار تابلو سفال علامت گذاری به عنوان لغزش بالا برای استفاده در نمک، جوش و یا شلیک چوب اعمال می شود. او توصیه می کند که، اگر شما شلیک در کاهش گاز، شما ممکن است بخواهید به استفاده از یک لعاب خاکستر یا لعاب روشن بیش از بالای آن است. اگر شما در حال شلیک در اکسیداسیون، آن را امتحان کنید و به ما می دانیم که چگونه به نظر می رسد دهید.از آنجا که در گلدان leatherhard است، آن را خیس کردن آب از لغزش و نرم تر می شوند، پس از آن نیاز به اجازه به خشک کردن و دوباره قبل از استفاده از لعاب سفت.

دستور العمل شینو لعاب
سودا فلدسپار ۱۵٪
اسپادومین ۱۲٪
EPK کائولن ۳٪
نفلین سینیت در ۵۰٪
خاک رس توپ ۱۷٪
خاکستر سودا ۳٪
مجموع: ۱۰۰٪
اضافه کردن:
بنتونیت ۲٪

این شینو لعاب یک مخروط ۱۰ لعاب، که علامت استفاده می کند در داخل کشور، از فنجان است.آن را دوباره اشباع خاک رس مانند لغزش بود، بنابراین اگر شما در حال استفاده از لعاب به هر دو در داخل و خارج، مطمئن شوید که در گلدان به اندازه کافی ضخیم برای جذب آب که بدون گرفتن فلاپی و یا صبر کنید بین برنامه های کاربردی است.اگر تا به حال با استفاده از لغزش انتهایی برای تزئین هنر سفال خود را، شانس هستند، شما تجربه خسته کننده از لغزش تف کردن از تریلر لغزش خود را و باعث خرابی طراحی کاملا تریلد به علت به دام افتاده هوا داشته اند. در ویدئو امروز، هنرمند سرامیک حران ساکار ما نشان می دهد که چگونه یک تریلر لغزش خطا و ارگونومیک را از برخی از مواد ارزان. ساکار می گوید که تمام تریلر او استفاده کرده است، از این ابزار ساده خانگی به او داده اند به بهترین نتایج. سازمان دیده بان ویدیو در حال حاضر و پس از آن برخی برای خودتان. به علاوه، ما را گنجانده ام برخی گام به گام توسط به گام آموزش نوشته شده در فرآیند زیر کلیک کنید. خوانده شده در.

تابلو سفال شروع با کاغذ مایلار و برش آن را در یک مربع ۱۰ اینچی است. سپس در سراسر قطر را کاهش دهد. این دو مخروط است. مخروط بزرگتر همچنین می توانید در یک روش مشابه ساخته شده است اما مخروط کوچکتر را آسانتر کند.
انگشت خود را در مرکز مورب و شروع به چرخش مخروط بین نوک انگشتان خود را. نگه دارید تبدیل به مخروط تا زمانی که شما مثلث را به یک مخروط با نوک تنگ تبدیل شده اند. نوک مخروط تنگ با انگشتان دست خود را نگه دارید. نوار درز بر روی مخروط و مخروطی خود را انجام شده است.
برای پر کردن مخروط با لغزش، استفاده از یک سرنگ عطر و طعم. فقط مخروط تا دو سوم پر کنید.

ریختن (فولد) درزهای بسیار تنگ با نوار. مخروط باید احساس تقریبا جامد و پیچ و تابدار است.هنگامی که آماده برای استفاده، فقط قطع نوک کردن بسیار کمی. ناخن گیر بهترین کار است.با استفاده از تریلر به اعمال دکوراسیون خود را. شما به سختی نیاز به اعمال فشار و لغزش هموار جریان خواهد شد. هنگامی که شما احساس می کنید که مخروط است که لنگی، برابر دوباره پایان بالا و نوار آن را به آن تنگ و سفت شود. نگه داشتن مخروط تنگ و جامد کلیدی است. شما به سختی نیاز به استفاده از فشار، بنابراین هیچ فشار بر روی انگشت شست وجود دارد. بدون هوا وارد مخروط، بنابراین هیچ تف وجود دارد. تنها نقطه ضعف این است که شما می توانید مخروط استفاده مجدد نیست. اما آنها بسیار آسان و ارزان است. فقط در دی وی دی مورد علاقه خود را پاپ و یک دسته از این.
دانلود نسخه رایگان خود هفت پروژه سفال بزرگ امروز!

ساختار معاصر است. خرید تابلو سفالی نقش برجسته موفقیت ترکیب جزئیات معماری الهام گرفته را به کار خاک رس من چیزی است که من همیشه می خواستم برای انجام شده است، اما هنوز هم کاملا کار می کرد و همچنین من می خواهم. پورتلند، اورگان، هنرمند سرامیک ان و Selberg، با این حال، این به آن بسیار خوب است. کار او توسط زمین cotta معماری و تزئینات فلزی در ساختمان توسط فرانک لوید رایت و لویی سالیوان، که او در پیاده روی روزانه گذشت در حالی که در شیکاگو زندگی چند سال به عقب الهام گرفته است. امروز، ان سهام تکنیک او را برای ایجاد دقیقا حک شده، به زیبایی جداره، گلدان معماری الهام گرفته است. – جنیفر Harnetty، سردبیر.از برش لباس و خوی من. آن را برآورده عشق من از الگوی و نظم. آن را ظریف است. نوشته اصلی همه از طرح های من بادست باز در گلدان انجام شد. برخی از آموزش هنر من قبل از استفاده از کامپیوتر برای گرافیک و علامت. من به انجام طرح با دست آموزش داده شد. من یک خطاط صالح شد. مفهوم “چشم balling آن” به جای دقیقا اندازه گیری، و درک خطاط که در رسم یک خط نیز به خطوط نزدیک ایجاد فضای اطراف خط و روابط، با من در از برش هستند. برخی از ایده نیاز مداد طراحی است.

مدل های تابلو سفالی شومینه من با استفاده از، U شکل ابزار کوچک پیرایش در حالی که خاک رس چرم سخت است. برخی از آزمایش در تعیین عمق مناسب از شیار حکاکی نقش دارند. طرح های که برای مایع کمک حرکت دست پاسخ ایجاب حتی عمق و کار خط صاف است. من همیشه فکر چگونه دست من خواهد شد در سراسر گلدان با استفاده از ابزار و همچنین حرکت می کند، چگونه شکل گلدان خاص توسط از برش افزایش یافته است از آنجا که تنها در دکوراسیون گلدان من است تسکین ایجاد شده توسط از برش، لعاب شکستن تنظیم کردن الگوهای بهترین. سطح مات یا نیمه مات مناسب شخصیت از قطعات است. هر گلدان در یک لعاب تک غوطه ور است. باریک، شیار عمیق باعث می شود که حباب های هوا به شکل که در گلدان خشک با لعاب شکلات آغشته است. اگر عالمت کم عمق است از آن خواهد شد در یک کت لعاب از دست داد. خطوط افقی بر روی یک تکه تمایل به جمع آوری حباب، به طوری که این گلدان باید لعاب مورب را وارد کنید. همواره تمایل من است برای جلوگیری از ابزار اندازه گیری و تجهیزات علمی در رابطه با ساخت سفال. است که قطعا یک حس است که برخی از رمز و راز و ورزش از دست خواهد رفت وجود دارد. هنگامی که از روش های قدیمی از مد افتاده از چسبیده دست در لعاب برای تست ضخامت می تواند نیاز من برای نتایج با از برش، ۱۸ $ سرمایه گذاری در وزن hydrometerspecific مایع در ۶۰ ° F (15.5 ° C) راضی نیست. وزن مخصوص اندازه گیری چگالی یک ماده داده در مقایسه با چگالی از همان حجم آب است. برای لعاب من، وزن مخصوص بین ۱٫۶ و ۱٫۶۵ یک جای خوب برای شروع است. به نظر می رسد که هر لعاب دارای وزن مخصوص ایده آل کمی متفاوت است، که ممکن است با یک تغییر از خاک رس است.

مطالب مربوطه