تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
پختن سفال چگونه است | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

پختن سفال چگونه است

پختن سفال چگونه است

پختن سفال چگونه است

پختن سفال چگونه است

در گردن من از جنگل، آن فصل تقریبا ریواس است! بنابراین من فکر کردم من مقاله ها تابلو سفال را در مورد چگونگی ساخت یک تابلو سفال نقش برجسته، از سفال ساخت آرشیو مصور مجدد.توسط بهار انگشت شست سبز من می شود واقعا خارش دار است. من دانه من بدست و شاید من قادر به حفاری تخت بوده است. وجود خواهد داشت چیزی به برداشت هنوز برای هفته ها، اما همه چیز سبز شروع به آمده است. یکی از اولین گیاهان خوراکی برای تولید یک محصول قابل استفاده ریواس است، و در ماه مارس ما حتی ممکن است آن را هل دادن مشت صورتی کمی از طریق زمین و برگ مچاله. زمان شروع به فکر در مورد ساخت یک ظرف پخت برای کیک ریواس و چیپس! اگر این پروژه به زودی به عنوان شروع ریواس می بینید به ظهور شروع، شما می توانید آن را از کار اخراج و لعاب در مقدار زیادی از زمان را امتحان کنید ریواس دستور ترد هنرمند سرامیک سارا یاگر است.پخت و پز و ساخت سفال دست به دست، و کتاب ها  فون در سفالگران آشپزخانه ادغام این احساسات مکمل! پس از یک نمای کلی از ملاحظات یکی از نیاز به را در هنگام انتخاب رس برای ساخت ظروف، هر فصل شامل یک نمای کلی از نوع انبار و مورد بحث قرار گرفته، ملاحظات طراحی، پروژه برای ساخت وسایل آشپزی، و البته، دستور العمل به طبخ در ظروف، ساخت این کتاب یک تجربه واقعا یکی از یک نوع است.هر آشپز نیاز به یک ظرف پخت مربع یا مستطیل شکل است، که مناسب برای لازانیا و کیک های شکلاتی از شما می توانید وعده مربع است. چیپس و وتکه خارج از ظرف را با یک قاشق مدال، به طوری که آنها واقعا نیاز به در یک ظرف مربع پخته می شود، اما آن را سرگرم کننده را به یک ظرف مربع به هر حال. برای این ظرف پخت، شما می توانید ظروف لعاب، سرامیک گرانیت، یا خاک رس سفال استفاده کنید.

پرتاب و تغییر حلقه سفال

یک نانوا مربع از دو بخش-یک حلقه و یک دال. شروع با حدود دو پوند از خاک رس و پرتاب کوتاه، سیلندر گسترده ای با پایین.نکته: شما لازم نیست به دقت در مورد اطمینان از این حلقه است پایین مراقب باشید. اگر شما سعی می کنید بیش از حد سخت به جلو و تمام خاک رس در سراسر خفاش، شما می توانید آن را به طور کامل کردن خفاش بکشد!حلقه باید ۲½ تا ۳ اینچ بالا باشد، هر چند ارتفاع دقیق حیاتی است ندارد. هنگامی که شما انجام می شود، استفاده از یک ابزار سوزن را به قطع یک شیار ½ اینچ یا در داخل پایگاه به جدا کردن آن از خاک رس بیش از حد در مرکز خفاش (شکل ۱). این یک پا داخل حلقه که استفاده می شود برای پیوستن به آن به دال که در پایین به شکل ایجاد می کند. اگر شما می خواهید به هدف برای یک اندازه خاص، می گویند ۸ اینچ مربع، شما نیاز به انجام یک کمی از ریاضی. به نوبه خود یک دایره به یک مربع، شروع توسط بدانند دور از دایره خود را. فرمول دور PI است (۳٫۱۴) × قطر پس یک دایره به قطر ۱۰ اینچی دارای یک محیط ۳۱٫۴ اینچ است. یک مربع ۸ اینچی، با چهار دیوار ۸ اینچ، ۳۲ اینچ نیاز به کل بسیار نزدیک به دور یک دایره ۱۰ اینچی است. خاک رس سرامیک گرانیت معمولی کاهش ۱۲½٪ است، که ۱/۸th کل. بنابراین ۸ اینچ اخراج گلدان است ۱۲٫۵٪ کوچکتر از نسخه اصلی. برای پیدا کردن اندازه اصلی، تقسیم ۸ توسط ۰٫۸۷۵ به ۹٫۱۳٫

رول پایین پخت

پس شما را به حلقه خاک رس خود را، آن را کنار بگذارند به سفت تا در حالی که شما را به یک دال. من دوست دارم به پرتاب دال من بر روی چرخ با استفاده از یک زن و شوهر پوند از خاک رس-یک جدول و یا یک غلتک دال با کار فقط به عنوان خوب. من تقریبا در مرکز خاک رس، و سپس آن را در سراسر پهن خفاش با پاشنه دست من.هنگامی که هر دو حلقه و دال به اندازه کافی خشک که مسئولیت رسیدگی به، بلند حلقه از خفاش و شکل آن را با دست خود را به یک مربع یا مستطیل (شکل ۲). اگر شما واقعا می خواهید آن را دقیق، استفاده از یک وب تقسیم (شما می توانید یکی از خرید و یا به یکی از جهات در آرشیو CAD)، اما من آن را انجام شده توسط چشم.محل حلقه تغییر شکل بر روی تخته خود و رسم در اطراف خارج با یک ابزار سوزن، حذف آن، و برش شکل با یک تیغ تیز. انجام این کار اجتناب مارک حلقه تغییر شکل با ابزار برش خود را. علاوه بر این، شما نیاز به نمره و لغزش هر دو بالای دال و پایین حلقه به آنها بپیوندید. یا حتی بهتر، اسکراب هر دو قطعه را با یک مسواک آغشته به سحر و جادو آب، مطمئن شوید برای کار کردن یک مقدار خوبی از لغزش. (سحر و جادو آب با مخلوط کردن یک گالن آب با ۳ قاشق غذاخوری سیلیکات سدیم و ۱½ قاشق چای خوری از خاکستر سودا).

جمع آوری بیکر سفال

 

محل حلقه مربع کردن تماس بر روی دال و صاف دو قطعه با هم با کار پای شما را در داخل حلقه به دال سمت چپ (شکل ۳). استفاده از انگشتان دست و یک دنده برای صاف کردن دو بخش با هم در خارج.این ایده خوبی است در این نقطه به اضافه کردن برخی از دسته است؛ آیا آن را کشیده است، اکسترود، یا قطع از یک دال است تا به شما. دستگیره آن را بسیار آسان تر برای حذف نانوا را از فر. اجازه می دهد که نانوا به طور کامل خشک، بیسک آتش آن را، به طور کامل آن را پوشش با لعاب مواد غذایی امن، و در نهایت آتش آن را به خاک رس توصیه می شود و درجه حرارت لعاب.سپس، به برخی از ترد ریواس پس از دستور به سمت چپ!

مطالب مربوطه