تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
چطور طراحی برای سفال تابلو | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

چطور طراحی برای سفال تابلو

چطور طراحی برای سفال تابلو

چطور طراحی برای سفال تابلو

چطور طراحی برای سفال تابلو

اما چند ماه پیش، استفانی استفنسون به شهر آمد به فیلم دی وی دی در ساخت تابلو سفال نقش برجسته معماری در کوچک، تنظیم استودیوی خانگی. ما در حال کار بر روی ویرایش در حال حاضر و آن را باید در سپتامبر منتشر شد.دی وی دی استفانی را به من فهماند که سرامیک های معماری در فضاهای کوچک کاملا شدنی است اگر شما در مورد آن در یک روش هوشمند است. در پست امروز، به عنوان یک پیش نمایش کوچک به دی وی دی، من ارائه یک مقاله در طراحی و ساخت فراگیر شومینه. نکات طراحی و چگونه به دستورالعمل برای دست ساز پروژه های کاشی و سرامیک: این گزیده ای از تازگی تجدید نظر نحوه طراحی، ساخت، و نصب کاشی و سرامیک و نقاشی های دیواری است. دانلود نسخه رایگان خود را برای یک نسخه مناسب چاپ این مقاله یک زن و شوهر از روش برای طراحی یک فراگیر شومینه وجود دارد، و شما اندازه گیری کامل و مشخصات برای تمام قسمت های شومینه (شکل ۱) نیاز دارند. برای فراگیر من اینجا نشان دادن، تمام اجزای در روند تشکیل بنابراین منحنی کاشی از یک سطح به ترکیب شدند بعد، بر خلاف کاشی کاری معمولی را احاطه کرده است که در آن کاشی مانتل صورت و بازگشت مجمر به طور جداگانه ساخته شده و سپس مونتاژ در نصب و راه اندازی و کاشی دیدار در لبه.من برای اولین بار یک طرح کلی و طرح بر روی کامپیوتر رسم، تطبیق آن را به اندازه گیری های من و بزرگ همه چیز را با ۹ درصد برای انقباض خاک رس (شکل ۲) را جبران کند. من پس از آن طرح طراحی به مقیاس بر روی کاغذ کلوفون، تنظیم خوب منحنی قوس و زاویه از کاهش طول قوس (شکل ۳). پس از طراحی نهایی شد، من پس از آن نیمی از طراحی بر روی ورق های پلاستیکی سنگین (شکل ۴) پیش بینی کرد. این را به عنوان قالب من برای هر دو طرف چپ و راست از فراگیر خدمت کرده است.برای این فراگیر، رول از یک دال ۱ اینچ ضخامت از خاک رس و انتقال الگوی پلاستیکی به خاک رس با یک نشانگر مبتنی بر آب (شکل ۵). در قالب پلاستیکی من من یک خط نقطه چین از خط داخلی قوس کشیده شده بود، ۲¼ اینچ. این خط نشان داد چقدر بزرگ اسلب نیاز به شود که شامل خاک رس به اندازه کافی برای بازگشت مجمر در امتداد قوس. برای اینکه ۴ × ۸ و ۴ × ۴ بلوک های مستطیل شکل برای فراگیر پایین تر، من نورد اسلب بزرگ که برای بازگشت مجمر و حاشیه اضافی در همه طرف مجاز می باشد.برای ساخت بلوک های مستقیم زیر طاق، من جای × ۴ ۲ بعدی به یک بلوک گچ اندازه گیری ۱۲ × ۱۸ × ۳ اینچ. × را ۴ ۲ را می توان کلمپ یا میخ پایین، اما در این مورد وزن بلوک گچ آن را در محل نگه داشته شود. از آنجا که پایه ابزار قرعه کشی من از یک تکه ۲ × ۲ ساخته شده بود، لبه × ۴ ۲ عرض × ۲ ۲ به دور از لبه میز و بلوک گچ تنظیم شده بود در برابر ۲ × تعیین شد ۴٫من پس از آن در هر جای دال با “بازگشت” لبه پایین بر روی × ۴ ۲ و در برابر گچ (شکل ۶). طول ۲ × ۲ من کمک می کند لبه دال نگهش دارند. برگزاری × ۲ ۲، من به آرامی بقیه دال سهولت پایین بر روی گچ، سپس با استفاده از دست و پا زدن گسترده تخت به آن (شکل ۷) صاف می شوند.قطعه ای از با کیفیت خوب تکه چوبی بر روی سطح در یک آزبست “حرکت کشیده شده برای فشرده سازی بیشتر و پهن کردن خاک رس (شکل ۸).برای آماده سازی خاک رس برای شکل دادن به یک ابزار قرعه کشی (جعبه را ببینید)، مرطوب و فشرده سازی منحنی (شکل ۹). به آرامی به موقعیت پایه ۲ × ۲ از ابزار تساوی در برابر × ۴ ۲، قرار دادن یک دست بر روی هر دو پایه و لبه جدول و از سوی دیگر در قالب های فلزی. نگه دار، ابزار قرعه کشی پایین طول جدول، در ادامه به آن را فشار دهید در برابر × ۴ ۲ عنوان شما آن را جلو و همراه.هنگامی که شما را بکشد یک ابزار قرعه کشی برای شکل دادن به خاک رس، شما می توانید در هر دو جهت است. اولین کشش باید ثابت اما نور از فلز خراش الگو و حذف خاک رس به عنوان آن را کشیده همراه، و جلب اگر شمع خاک رس تابلو سفال بیش از حد است. دوباره مرطوب خاک رس، یک دوم، یک کشش سوم، هر زمان افزایش فشار، تعمیق و تعریف فرم. پس از خاک رس کمی سفت در بلوک گچ، حذف ۲ × ۴، پس از آن فشرده سازی و دور لبه بازگشت.لرزش، مغار و حرکت نادرست به طور کلی در آغاز و پایان هر کشش ساخته شده است. ترک خاک رس اضافی در هر دو انتهای دال اجازه می دهد تا برای این اشتباهات در ‘فرود “و” برخاست، و در عین حال به یک پرواز، صاف در میان است! به پایان می رسد بعد دور قطع و دور انداخته و یا بازیافت. به شکل بازگشت در قوس یا بخش منحنی، خطوط انتقال از قالب بر روی یک قطعه ۲ اینچ ضخامت ورق فوم و فوم برش دور در طول منحنی داخلی. دراز بکش و دال قوس بر روی فوم، اجازه دادن به لبه منحنی دال گسترش از ۲¼ اینچ به شکل بازگشت. قرار دادن کاغذ کلوفون بین فوم و خاک رس اجازه می دهد تا برای تغییر آسان بر کف. به شکل بازگشت در امتداد قوس، من اول بسته بندی مواد غذایی پلاستیکی بر روی دال، سپس با استفاده از کف دست من، قسمت گوشتی از دست من بین انگشت شست و سبابه و یک دنده لاستیک نرم برای کاهش رس پایین بیش از اسفنج، به آرامی فشرده سازی خاک رس، مراقبت برای کشش و یا تحریف آن. برای شکل دادن به عوض، من حذف قالب فلزی از پایه های چوبی و کشیدن آن در طول منحنی، با استفاده از روش کشیدن است. اجازه می دهد که خاک رس به سفت در محل و سپس تر و تمیز و صاف لبه بازگشت. برای کاهش اسلب را به بلوک های کاشی، استفاده از خطوط انتقال به عنوان راهنما، اما دو آنها را با یک مربع تیک بزنید. محل قرار دادن مواد غذایی پلاستیکی بر روی دال و تحت تاثیر قرار دادن خطوط صاف با یک فلز. برش کاشی با فشار دادن راست پایین با بتونه سفت گسترده یا چاقو الاشعال الماء تشتت (شکل ۱۱). این ۹۰ درجه کاهش با لبه های خوبی به پایان رسید ایجاد کنید. بخش منحنی از بازگشت را می توان در یک روش مشابه را کاهش دهد.

به پایان رساندن طراحی سفال

ترک قطعات در جای تا سخت چرم (شکل ۱۲). گامی است که در همان زمان ساخته شده است، اما کمرنگ نیست تا زمانی که تمام قطعات دیگر در حال اتمام و گذاشته برای خشک به اطمینان حاصل شود که اندازه، زاویه سمت و بازگشت آن تکمیل بقیه قوس. سپس، به دلیل استفاده از یک بدن رس نسبتا صاف، من توخالی از پشت قطعه در این مرحله (شکل ۱۳).کاشی برای یک پایه از مجمر نیاز بود، به طوری که می تواند مجمر را فرا گرفت. گوشه سمت چپ و راست پایین تر از فراگیر مورد نیاز به ترکیب انتقال از بازگشت به تر و تمیز  (شکل ۱۴). شکل دادن اضافی، صاف و بافت با سوهان زدن فایل در مرحله چرم سخت انجام شد. قطعات پس از آن خشک شده و از کار اخراج بر روی لبه،  به مخروط ۰۴، رنگ آمیزی، سپس اخراج به مخروط ۴٫ کاشی های کف منقل، اکسترود شد رنگ آمیزی و اخراج به شیوه ای مشابه. فراگیر است در حال حاضر در انتظار نصب و راه اندازی (شکل ۱۵).استفانی استفنسون تمام وقت، مجسمه ساز و تابلو سفالی معماری، در حال حاضر در ، کالیفرنیا ساکن است. او عضو شورای سفالگران و مجری و کارگاه مربی محبوب است. کار خود را در  را مشاهده کنید.نکته # ۱: برای یک طراحی متقارن، رسم و یا ردیابی نیمی از طراحی بر روی پلاستیک شفاف با یک نشانگر دائمی است. ریختن (فولد) پلاستیک و ردیابی ‘نیمه طراحی “را بر روی نیمه دیگر از جنس پلاستیک. اشکار است. در پشت از پلاستیک، جابجایی خطوط خود را با یک نشانگر آب است. محل پلاستیک، سمت راست بالا، بر روی خاک رس مرطوب. دنده و یا صاف پلاستیکی بر روی خاک رس. نگه دار، پلاستیکی دور به فاش طراحی منتقل خود را.

مطالب مربوطه