تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
چک کردن زمان اجرای تابلو سفال | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

چک کردن زمان اجرای تابلو سفال

چک کردن زمان اجرای تابلو سفال

چک کردن زمان اجرای تابلو سفال

چک کردن زمان اجرای تابلو سفال

لعاب تجاری و زیرلعابی دلیل انتخاب رنگ عملا نامحدود است. و او هیچ تردیدی در مورد استفاده از محصولات تجاری به جای مخلوط کردن خود او.

پوشش پایه در سفال تابلو

هنگامی که فرم کاملا خشک است، شروع روند نقاشی. برس هیک بهترین ها را برای کت اولیه زیرلعابی هستند (شکل ۳). آنها در بسیاری از کلاس می آیند، اما بهتر است به ریخت و پاش بیت به عنوان آنهایی که ارزان سقوط از هم جدا و ترک موی بیش از همه کار می کنند. از آنجا که سفال قرمز خیلی تیره است، آن را چند کتهای زیرلعابی طول می کشد تا پوشش خوب بعد از این همه کاری که ما در یادگیری چگونه هر چیزی را در خاک رس انجام دهید، ما اغلب در زمان تزئین کم – و یک سطح خوب می تواند تمام تفاوت در جهان است. از مرحله  از طریق پست شلیک، ارین نشان میدهد که چگونه شما می توانید عمق بصری در سطوح خود را با استفاده از انواع تکنیک های تزئینات از جمله نقش و نگار، تمبر، عکس برگردان بزنید، مقاوم در برابر، لوستر، و بیشتر ایجاد کنید!به خصوص با رنگ های روشن تر، درخواست ۳ تا ۵ کت. این ایده خوبی است به کمی متفاوت باشد رنگ در هر یک از لایه برای این مرحله اولیه است. برای یک کاسه قرمز، رنگ یکی کت با نور قرمز، پس از آن یک کت قرمز مخلوط با ماهی قزل آلا، پس از آن اعمال ترکیبی قرمز و نارنجی، به دنبال دو لایه قرمز، از کت نهایی است. این سطح می دهد برخی از عمق همراه با تابلو سفال خوب است. شما می توانید با به ضخامت به هر کت آزمایش. اگر شما به نازک تر، شما ممکن است برخی رنگین کمان از لایه بندی به ویژه از بلوز و سبزی دریافت کنید. هنگامی که کار بر  از زیرلعابی خشک تقریبا بلافاصله، به طوری که شما می توانید از یک کت به بعد بدون از حد انتظار در بین است.گام بعدی این است برای شروع عناصر طراحی اضافی. این می تواند راه راه، نقطه، و یا تقسیم سطح به مناطق دیگر از رنگ. کف کاسه من راه راه. من با استفاده از عرض قلم مو برای ایجاد ضخامت راه راه (شکل ۴). نوار بیرونی نزدیکترین لبه همان رنگ داخلی، به دنبال یک رنگ متضاد است. من منطقه اطراف پاهای برهنه را ترک کرده و جدا کردن این منطقه و راه راه با یکی دیگر از رنگ متضاد (شکل ۵). این رنگ متضاد همان است که در اطراف لبه کاسه در یک نوار نازک استفاده می شود.هنگام اضافه کردن الگو یا عناصر تزئینی به یک قطعه قرمز، آن را یک ایده خوب است برای انتخاب رنگ-زرد گرم، پرتقال، و یا قرمز روشن تر به برخی از نشاط به الگوی. براش های آبرنگ کار خوبی برای این، با شروع با آنهایی که بزرگتر و گرفتن به تدریج کوچکتر به عنوان خواسته های کار جزئیات. دکوراسیون معمولا از دو یا سه عناصر تکراری تشکیل شده است. شروع با دایره بزرگ زرد به دنبال آنهایی که صورتی کوچکتر (شکل ۶). سپس گل های سفید که با هم همپوشانی دارند و با محافل تقاطع اضافه کنید. الگوی کلی به ​​فراتر از مرز لبه، شبیه به تصویر زمینه و یا پارچه، که به ارمغان می آورد چشم بیننده را در اطراف قطعه ای (شکل ۷) است.بعدی اضافه کنید سبز ساقه ها و برگ به گل (شکل ۸) و نازک، آبی، عناصر گرافیکی به گلبرگ و مناطق اطراف آن برای پر کردن در هر زمینه آشکارا خالی (شکل ۹). ساقه به عنوان اتصال دهنده برای گل بزرگتر، در حالی که گرافیک آبی اضافه کردن عمق. برای الهام، من در همه نوع از هنر است که الگوی، از جمله فیبر، نقاشی، هنر مردمی، و تصویر گیاه شناسی شامل است. عناصر بزرگ منجر به جزئیات، گاهی اوقات خطوط سیاه و سفید برای تاکید، گاهی اوقات فقط یک خط سایه. اغلب پشت تقسیم شده است، با یک الگوی مختلف که در نیمه پایین یا سوم (شکل ۱۱ را ببینید). بیت آخر جزئیات نقاشی چکرز سیاه و سفید در نوار سبز در اطراف لبه (شکل ۱۰)، سپس با اضافه کردن خطوط سیاه و سفید نازک بر روی باند سفید در اطراف پا به دنبال چکرز سیاه کوچک تر (شکل ۱۱). من هم بر روی علامت پاتر من در مرکز پا رنگ.آتش پینک کاسه به مخروط ۰۴٫ بیسک کند برای رسیدن به موفقیت با بدن رس کم آتش مهم است که آن را به طور کامل می سوزد و حذف کربن و ناخالصی است که معایب لعاب شود. من با استفاده از پاک براق لعاب بیش از مناطق بدون رنگ از تکه های من. قاعده کلی من از انگشت شست برای استفاده لعاب است به قلم مو رنگ برنامه های مختلفی نازک تر با استفاده از یک نرم، گسترده، قلم مو آبرنگ. من لعاب با آب نازک به طوری که آن را پوشش تابلو سفال نقش برجسته می دهد انبار و به طور مساوی، اما من می تواند ضخامت کنترل کنید. این مهم است که لعاب خشک به طور کامل بین کتهای برای حفظ حتی یک ضخامت. اگر لعاب است بیش از حد انبوه و اعمال می شود، آن را به حباب و یا خزیدن تمایل دارد. من با استفاده از دانکن ساتن پاک چپ چپ به مناطق نقاشی شده است. لعاب ساتن باید در سه کتهای نازک استفاده شود. اگر آن را بیش از حد ضخیم، آن شیری می رود و مبهم رنگ و جزئیات زیر. کدورت ساتن لعاب تداخل با رنگ های تیره، مانند قرمز یا سیاه و سفید، و من معمولا کدورت ساتن لعاب (در رنگ های تیره) با پوشش نازک اولیه لعاب براق، پس از آن دو کت ساتن در بالای واسطه. من آتش انبار و لعاب به مخروط ۰۵ با دقیقه ۱۵ دوره خیس در دمای اوج. لعاب شلیک من حدود ۷½ ساعت طول می کشد. همانطور که هر کسی با خاک رس برای مدتی کار می داند، یک فرمول تولید که برای یک پاتر کار می کند ممکن است برای پاتر دیگر کار نمی کند. یکی همیشه آماده به تجربه با مصالح به توسعه و حفظ یک فرایند منحصر به فرد و سبک.

مطالب مربوطه