تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
چگونه سفال سنتی برای تابلو | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

چگونه سفال سنتی برای تابلو

چگونه سفال سنتی برای تابلو

چگونه سفال سنتی برای تابلو

چگونه سفال سنتی برای تابلو

صفحه نمایش جلی فرم های معماری سنتی مورد استفاده در معماری اسلامی برای ترویج تهویه هوا و یا ایجاد پارتیشن نیمه خصوصی بین اتاق می باشد. در حالی که در مدرسه برای سرامیک، سفالگری تصمیم گرفت یک پروژه است که اشکال سنتی را با ایده های معاصر ترکیب شده است. آنچه که او با آمد را خود را در سنت جلی بود.متولد در یک خانواده در سند،تابلو سفالی که در خاک رس برای نسل های بسیاری کار کرده ام، نه تنها به خاک رس در سالهای اولیه زندگی معرفی بلکه با حساسیت دقیق از هنر سرامیک و انعطاف پذیری از خاک رس به عنوان ماده الهام گرفته شده بود. من بعدا سرامیک در کالج ملی هنرهای لاهور در پاکستان درس در حالی که تحصیل، من همیشه می دانستم که من تا به حال به انجام کاری که سنت خانواده های موجود یک گام بیشتر را، و می خواست برای ایجاد یک فرم و سرامیک که در سنت ریشه دار بود اما معاصر در دامنه. من تصمیم به این کار را با طراحی و ایجاد صفحه نمایش و سرامیک و یا استفاده از جلی شده است در درجه اول به معماری محدود که در آن خود را برای قرن ها شده به عنوان یک رسانه برای تهویه هوا استفاده می شود و مانند مشبک کاری، برای ایجاد پارتیشن نیمه خصوصی بین اتاق و یا به تقسیم فضاهای بزرگتر به مناطق کوچکتر است. امروز آنها در مواد مختلف ساخته شده: سیمان، سنگ مرمر، سنگ آهک، چوب و غیره، و هر یک از مواد زیبایی خاص خود را. به طور سنتی آنها نیز در خاک رس ساخته شده بودند، اما امروز، بسیاری از افراد تمایل به ایجاد و به جای استفاده سیمان.کار من است در طبیعت است. نه ما آن را ببینید، بلکه چه آن از، آن است که چگونه از هر دو سطح میکروسکوپی دیده می شود و مشاهده از راه دور ساخته شده است. برای پروژه من، من تحقیقات در  در مغول و در معماری اسلامی دیگر انجام شده است، و آن را با علاقه من به طبیعت ترکیب شده، در نظر گرفتن منابع از اشکال آلی. از آنجا که قطعات نهایی خواهد بود مدولار، من هم اشکال هندسی در الگوهای اسلامی که بر اساس آن هنر بسیار فارسی است که بر اساس مطالعه قرار گرفت. من به دنبال به آینه زیبایی و جذابیت آن است. هنگامی که این تحقیقات کامل شد، من شروع به انتقال آنچه که من به کار من آموخته بود. به عنوان منبعی برای الگوهای خود من، من در وب پیچیده از شریان که تشکیل یک برگ است، که یک موضوع به طور مداوم در بسیاری از نقوش سنتی تکرار بزرگ شده است. به طور مشابه، به دیگر اشکال آلی و در جزئیات بزرگ از ساختار خود را نگاه کنید. رفتن در جهت مخالف در شرایط در حال تغییر مقیاس، من مورد مطالعه نقشه های جاده و مرزهای بین المللی از کشورهای در نقشه های جهان به عنوان از فاصله بسیار دور دیده می شود، و شباهت در هر دو پیدا شده است.من این شبکه پیچیده ای از خطوط به طرح های من برای صفحه نمایش تبدیل شده است. من آن مهم است که منبعی که طراحی من الهام تشخیص به بیننده بود در نظر نیست. آنچه مهم تر است این است که الگوی مایع است، که هر یک از جلی متناسب در یک مد مدولار با همتایان خود، و عملکرد طرح های در جلی جای حرکت هوا مطلوب است.برای اینکه جلی، من با یک قالب محکم شروع می شود. من (شکل ۱) تا به حال یک برش قالب از طراحی من در یک ورق از ۱/۸ اینچی ام دی اف ضخامت دارد. من پس از این در یک دال چرم خاک رس سخت قرار داده و گچ بر روی آن ریخته را به یکی از بخش قالب پرس از کاشی انواع رو میزی با مرز خاک رس جامد. سپس، من روش با استفاده از همان الگو قالب به قالب برای تصویر آینه از الگوی تکرار می شود. این کاشی انواع رو میزی دوم، هنگامی که به پشت اول پس از پاک کردن متصل، به عمق مناسب مورد نیاز برای جلی (شکل ۲).پس از خشک شدن آنها، من اسلب به دو قالب (شکل ۲ و ۳) فشرده شده است. به منظور ایجاد  ایمنی بدن به فرسایش و خوردگی در دست نیروهای طبیعت، من استفاده از خاک رس سرامیک گرانیت منفذدار برای اسلب. این شیشه تر و در نتیجه آب مقاوم است و مانع از هر گونه نشت و یا مهاجرت نمکهای محلول به سطح. من پس از آن کمرنگ خاک رس اضافی در حالی که آن را هنوز هم منطقی نرم (شکل ۴) بود. از لبه راست و یا هیئت مدیره خوبی کار می کند برای این است. من دو  در قالب سمت چپ تا زمانی که چرم سخت بود، آنها را بیش از بر روی یک برد (شکل ۵) بدبختانه، و تمیز کردن خاک رس بیش از حد بین انواع رو میزی در الگوی شبکه (شکل ۶). من پس از آن به ثمر رساند و لغزش به پشت هر (شکل ۷) اعمال می شود و آنها را با هم پیوست (شکل ۸).پس از پیوستن به، من چپ به خشک بیشتر برای چند ساعت قبل از پیرایش لبه در یک زاویه ۴۵ درجه با چاقو برای پاک کردن آنها و اطمینان از مناسب با دیگر. پس از سه روز از خشک کردن در تابلو سفال نفش برجسته، من در مقابل نور خورشید و جو در زمان است. هنگامی که آن را استخوان خشک بود، من آن را با استفاده از کاغذ سنباده، فایل ها و مواد ساینده دیگر (شکل ۹) به پایان رسید.من پس از آن پینک در  درجه فارنهایت (۷۵۰ درجه سانتی گراد) از کار اخراج، با هم توسط الگوی گروه بندی می شوند و لعاب چند رنگ و بافت به هر مجموعه (شکل ۱۰) اعمال می شود. لعاب پس از آن به  درجه فارنهایت  پس از شلیک از کار اخراج شد. برای که در خارج از منزل و یا در ویندوز نصب خواهد، لعاب نیز آن را از فرسایش آب و هوا (شکل ۱۱) محافظت می کند.طراحی هر واحد نامتقارن و یک بار با جلی دیگر پس از شلیک همراه است، واحد منحصر به فرد یک الگوی مداوم است که نماد رشد آلی، که در هسته مفهوم الهام گرفته از طبیعت من ایستاده است.این صفحه نمایش به پایان رسید دو طرفه است و می دهد جداره و اثر غیر جداره در دو طرف. قدرت هر یک از ماژول اخراج شده مرز ۴ طرفه آن است، که تقویت خطوط خوب از الگوی رگه مانند ایجاد شده است. کاشی می تواند همراه با یک قاب چوبی برگزار می شود، و یا متصل با استفاده از ملات و تقویت شده با ساختار قاب. تست انواع مختلف ملات یا مرکز خانه های محلی خود را برای مشاوره بخواهید در ملات و چسب مناسب است.من امیدوارم که مردم الهام گرفته برای ایجاد و استفاده از این طراحی جدید برای  در خانه ها و ساختمان های خود را، به عنوان سرامیک هر دو چشم نواز و خلاق در روش است.

مطالب مربوطه