تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
کتیبه سفالی نما نقش برجسته | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

کتیبه سفالی نما نقش برجسته

کتیبه سفالی نما نقش برجسته

کتیبه سفالی نما نقش برجسته

کتیبه سفالی نما نقش برجسته

کتیبه های سفالی نما نقش برجسته می توانند طرح های مختلف را شبیه سازی کنند. این محصولات از استحکام زیادی برخوردار بوده و برای محیط های باز نیز مناسب می باشد.ما در زندگی روزانه خود با تاریخ نویسی و خاطره نویسی به صورت زیادی سر و کار داریم. این موضوع در گذشته نمود بیشتری داشته و به علت درخواست پادشاهان مطالب زیادی بر روی سنگ یا سفال حکاکی می شده است. باید بیان نمود که امروزه نیز این اتفاق به صورت صنعتی و در گالری های مختلف اتفاق می افتد. طرح های مختلف را برای آن که باعث تولید محصولات تزیینی  شوند بر روی سفال و محصولات سفالی نما نقش می بندند. این محصولات از زیبایی زیادی برخوردار بوده و برای نصب در محیط های مختلف مناسب می باشد.

مدل تابلوهای نقش برجسته

تابلو های نقش برجسته سفال انواع و اقسام مدل ها را داشته و هر کدام به نحوی زیبایی خاصی دارند. این تابلو ها به صورت گسترده در ایران تولید می شود.یکی از هنر های اصلی در ایران هنر سفالگری می باشد. بیش از صد ها سال است که افرادی در این زمینه فعالیت کرده و محصولاتی متنوع را تولید نمودند. تابلوهای سفال که امروزه در فروشگاه ها در مدل های مختلف موجود می باشد یکی از نمونه های تزیینی سفال بوده که زمان زیادی نیز تولید آن می برد. از طرفی این محصولات به صورت نقش برجسته تولید می شوند و این خود بر روی زیبایی آن تاثیر زیادی می گذارد. لازم به ذکر است تابلو های سفال سایز های مختلفی داشته و حتی می توان به صورت سفارشی تولید شود.

تابلو سفال دیواری

از مجموعه محصولات نقش برجسته سفال می توان سفال دیواری را معرفی نمود. این محصول جدید برای استفاده و اجرا در پذیرایی، لابی هتل و… بسیار مناسب می باشد.تزیین محیط هایی که در آن زندگی می کنیم یکی از اصل های اساسی زندگی اجتماعی می باشد. این موضوع بیان می کند که هر انسانی مایل است در محیطی زیبا زندگی کرده تا آرامش بیشتری از آن دریافت نماید. سفال نقش برجسته با توجه به نوع نمایشی که دارد در این موضوع فوق العاده جذاب بوده و می تواند برای هر محیطی جذابیت آفرین باشد. افرادی که از این محصول به صورت تابلو دیواری یا هر محصول دیگری استفاده می کنند، لذت زیادی از آن محیط خواهند برد. محصولات سفال هم به صورت جدید و هم به صورت قدیمی ارائه می شود.

سفال سنتی

سفال یک محصول سنتی است که برای امور مختلفی از آن استفاده می شود. تابلو دیواری سفال برای استفاده در منزل و مخصوصا نصب در پذیرایی مناسب می باشد.بخش بزرگی از زندگی ما به محیطی که در آن زندگی می کنیم مربوط است. این موضوع می تواند بر گرفته از زمان زیادی باشد که ما برای مثال در خانه سپری می کنیم. هر چه خانه را بتوانیم با سلیقه تر تزیین کنیم در نهایت محیطی جذاب و دیدنی تر بوجود آورده و نهایتا لذت بیشتری از آن خواهیم برد. وقتی می خواهید یک محیط سنتی را تزیین کنید باید محصولاتی که در آن استفاده می کنید نیز سنتی باشند. برای مثال انواع زیادی تابلو دیواری سفال تولید شده است. شما باید طبق طرحی که بر خانه شما مسلط است یک تابلو را انتخاب کنید.

تابلو برای دفتر کار

برای دفتر کار و محیط های که اغلب به صورت رسمی دیزاین می شوند می توان از تابلو های سفال خاص استفاده نمود. این محصول می تواند زیبایی محیط را چند برابر کند.اگر محیط هایی که ما با آن در سر و کار روزانه هستیم را به دو گروه رسمی و عمومی تقسیم کنیم، هر کدام از این محیط ها نیاز به یک نوع چینش محصول دارند. اغلب محیط های رسمی به دلیل نوع پردازشی که دارند به صورت ساده تر تزیین شده و پیشنهاد می شود ازمحصولاتی شبیه تابلو سفال در آن استفاده شود. تابلو های سفال برای محیط کار فوق العاده جذاب بوده و بر اساس الگوریتم سنتی یا مدرن نیز محصول دارد. بیان این موضوع فوق العاده اهمیت داشته که زیبایی محیط می توان بر میزان فروش تاثیر بگذارد.

کتیبه سفال

پذیرایی اصلی ترین و به بیان دیگر چشم خانه بشمار رفته و زیبایی آن بسیار زیاد مد نظر می باشد. برای تزیین آن می توان از انواع کتیبه سفال استفاده نمود.دیزایی و طراحی داخلی منزل یکی از رشته های آکادمیک دانشگاهی بوده که باید طبق آن یک منزل را تزیین نمود. این موضوع به این دلیل اهمیت دارد که ما زمان زیادی را در خانه سپری می کنیم. پذیرایی هر منزل مهمترین بخشی است که باید تزیین شود. این بخش به طبع وسایل ثابت و متغیری دارد که ما باید طبق آن ها سایر دکوراسیون را انتخاب کنیم. برای این محیط می توان از انواع کتیبه های سفال استفاده نمود و زیبایی آن را تکمیل نمود. کتیبه های سفال به دو صورت سنتی و مدرن تهیه شده است.

طرح برای نقش برجسته روی سفال

طرح اسلیمی را می توان برای نقش برجسته کاری روی سفال نیز استفاده نمود. اغلب این طرح را بر روی کاشی مشاهده کردیم ولی سفال آن نیز زیبایی زیادی دارد.برای آن که با طرح اسلیمی کمی آشنا شوید باید بدانید که یک طرح اسلامی ایرانی پر از گل و گیاه می باشد. این گل و گیاه یه موضوع خاص را دنبال کرده و اغلب به صورت نقش برجسته روی کاشی استفاده می شوند. اما تولید این طرح بر روی سفال نیز طرفداران زیادی داشته و برای آن که سفال زیبایی بیشتری داشته باشد از این طرح استفاده می کنند. طرح های اسلیمی به دلیل زیبایی زیادی که دارند برای منزل و محیط های شبیه آن فوق العاده مناسب می باشد. حتی می توان کنار طرح اسلیمی از طرح های دیگر نیز استفاده نمود.

تابلو برای راهرو

برای آن که راهرو را با سفال تزیین کنیم نیاز به انواع تابلو سفال مدرن یا سنتی هستیم. نوع سنتی یا مدرن آن بر اساس دکوراسیون منزل طراحی می شود.وقتی صحبت از طراحی داخلی منزل می شود ذهن افراد تصور می کند که راهرو باید محیطی تک رنگ و ثابت باشد. به همین دلیل است که ما در ایران اغلب راهرو ها را به رنگ سفید یا شیری مبدل می کنیم. ولی راهرو های گذشته بر اساس پنجره های رنگی که داشتند زیبایی زیادی را به راهرو منتقل کرده و این زیبایی باعث ایجاد نشاط در افراد می شد. امروزه نیز می توان از انواع تابلو سفال برای راهرو استفاده کرد. این تابلو در طرح های مدرن و سنتی موجود بوده که هر کدام برای یک نوع راهرو مناسب می باشد.

تابلو دست ساز سفال

یکی از گزینه های فوق العاده مناسب برای طراحی دیوار خانه استفاده از تابلو سفال دست ساز می باشد. این تابلو سفال از زیبایی زیادی برخوردار بوده و منحصر بفرد نیز می باشد.اکثر انسان ها مایل هستند که محیط زندگی خود را به صورت منحصر بفرد تزیین نمایند. هر چه این موضوع چشمگیر تر باشد در نتیجه زیبایی و لذت استفاده از آن بیشتر خواهد شد. دیوار خانه را پس از رنگ آمیزی می توان مزین به انواع تابلو سفال نمود. این تابلو سفال ها برای این محیط فوق العاده مناسب بوده و منحصر بفرد تر از هر محصولی می باشند. سفال محصولی است که به صورت دست ساز و صنعتی تولید شده ولی در عین حال محصولات دست ساز از زیبایی و جذابیت بیشتری برخوردار می باشند.

Save

مطالب مربوطه