تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
کتیبه سفال تابلو های خطاطی نستعلیق | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

کتیبه سفال تابلو های خطاطی نستعلیق

کتیبه سفال تابلو های خطاطی نستعلیق

کتیبه-سفال-تابلو-های-خطاطی-نستعلیق

کتیبه-سفال-تابلو-های-خطاطی-نستعلیق

یکی از هنر هایی که روی انواع تابلو سفال می تواند زیبایی زیادی را ایجاد کند، تولید کتیبه خطاطی شده به سبک نستعلیق و دکوراتیو می باشد.یکی از ابعاد هنر ایرانی، خطاطی است. خطاطی ایرانی با تلفیقی از ابعاد دینی باعث شده است که زیبایی زیادی را برای یک نوشته پدید بیاید. نوشته ای که می تواند شعر، آیاتی از قرآن، یا جمله ای تاثیر گذار باشد. در سفالگری همین خط نوشته را به صورت یک تابلو سفالی تولید می کنند. نمونه قابل لمسی است و به همین دلیل افراد زیادی مایل به استفاده آن می باشند. تابلو خطاطی سفال در کنار چند طرح دیگر تولید می شود. بیشترین خرید تابلو خطاطی با طرح هایی شبیه دکوراتیو، اسلیمی و… می باشد.

تابلو های حجمی سفال کتیبه دیواری

تابلو های سفال نقش برجسته یا همان کتیبه دیواری حجمی به دلیل زیبایی زیادی که دارند برای تزیین منزل به صورت بیشتری مورد استفاده بوده و فروش اینترنتی بالایی دارند.وقتی صحبت از محصولاتی نقش برجسته یا چند بعدی می شود، زیبایی اولین موضوعی است که پدیدار می شود. همه افراد می خواهند هنر را لمس کنند زیبایی آن واقعی تر باشد به همین دلیل است که آثار باستانی حکاکی شده روی سنگ ها مانند تخت جمشید به این اندازه جذاب می باشد. از طرفی سفالگری می تواند این موضوع را به سادگی و در اوج زیبایی پیاده سازی نماید. تولید تابلو های حجمی سفال بخش بزرگی این محصولات هستند که به صورت نقش برجسته و حجمی تولید می شوند. در سایت های فروش اینترنتی می توان نمونه های آن را ملاحظه و خرید نمود.

طرح جدید تابلو سفال نقش برجسته

بری داشتن ساختمانی  زیبا و متفاوت می توان از طرح های جدید تابلو سفال نقش برجسته استفاده کرد.زیبایی موضوعی است که انسان در هر حالتی به دنبال آن است. هر چه این زیبایی بیشتر بتواند انسان را به فکر ببرد آرامش بیشتری از آن بدست خواهد آورد. این موضوع یک قانون ساده در طبیعت بوده و به همین دلیل انسان ها در اکثر صنایع به دنبال تولید محصولات زیبای تزیینی می باشند.محیطی که ما در آن زندگی می کنیم می تواند به چند مدل مختلف طراحی شده باشد. برخی منازل سنتی هستند و برخی به صورت مدرن طراحی شده اند. این موضوع نشان می دهد که باید در هر محیط محصولاتی متفاوت را استفاده نمود. اگر فرض خانه ای سنتی طراحی شده بود و برای گرمایش از شومینه و برای نور پردازی از لوستر های کلاسیک استفاده کرده بود، بهترین گزینه انتخاب تابلو سفال نقش برجسته برای تزیین آن می باشد. محصولاتی جدید که با خرید آن ها می توان رنگ و بوی تازه ای به محیط داد.

تابلو سفال شومینه لابی راهرو

هر محصول سفالی بسته به ویژگی هایی که دارد و همچنین محیطی که نصب می شود می تواند برای تزیین شومینه لابی راهرو  و نمای ساختمان مورد استفاده قرار بگیرد.هر سازه ای بسته به شرایطی که دارد یک سری محصولات ثابت و متغیر را در دکوراسیون خود دارد. این موضوع نشان می دهد که افراد زیادی مایل به استفاده از طرح های متنوع هستند. اگر فرض کنیم منزلی شامل شومینه باشد و نور پردازی به شکل زرد رنگ سنتی انجام شود، یکی از بهترین انتخاب ها برای تزیین بالای آن استفاده از تابلو های سفال می باشد. اینکه چه سازی مناسب است نسبت مستقیم با سایز شومینه دارد. با توجه به طرح های مختلف مراحل ساخت هر کدام به شیوه خاصی می باشد.

نمونه طرح های مینیاتوری تابلو سفالی

در سفالگری بیشتر از طرح های مینیاتوری برای اجرای کتیبه های سفالی و انواع تابلو نقش برجسته سفال استفاده می شود.شاید قرون وسطی اولین جرقه های هنر مینیاتوری بود. این هنر که به صورت نقاشی هایی رنگ و لعاب دار بوجود آمد در ایران نیز به صورت زیادی ایجاد شد. هنرمندان زیادی در این حوزه فعالیت می کردند. نمونه قابل لمس آن تصاویری است که از شاعران در کتب فارسی مدارس موجود بود. طرحهای مینیاتوری بسیار زیبا بوده و انسان هاف مکان ها و آثار زیبایی را به نمایش می کشد. به شکلی جذاب می توان تابلو های سفال را با طرحهای مینیاتوری تلفیق نمود و به واسطه آن زیبایی مثال زدنی را تولید کرد.

نصب تابلو های سفال نمای ساختمان

اگر به فکر ساخت یک سازه زیبا هستید ابتدایی ترین فعالیت ممکن ایجاد نمای مناسب ساختمان می باشد. هر ساختمان بسته به نوع تولید و ساختی که دارد مستعد استفاده از مواد اولیه مختلفی برای نما می باشد. ما در اطراف خود اکثرا از آجر، سنگ، شیشه، تابلوهای سفال، کاشی و… برای نمای ساختمان استفاده می کنیم. در بین محصولاتی که معرفی شد، تابلو های سفال برای نمای ساختمان هم نصب آسان تری دارند و هم به دلیل تولید حجیم یا نقش برجسته زیبایی بیشتری داشته و می تواند ساختمان را منحصر بفرد کند.نمای بیرونی ساختمان متناسب با اندازه ای که دارد می تواند شامل سنگ، کاشی و تابلو های سفال باشد. به هر ترتیب نصب هر محصول متفاوت است.

مطالب مربوطه