تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
کتیبه قرآنی سفال نقش مهر | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

کتیبه قرآنی سفال نقش مهر

کتیبه قرآنی سفال نقش مهر

کتیبه-قرآنی-سفال-نقش-مهر

کتیبه-قرآنی-سفال-نقش-مهر

یکی از طرح های اصلی که روی کتیبه سفال ایجاد می شود، خط قرآنی است که زیبایی و آرامش بالایی دارد. این تابلو را می توان از طریق سایت خرید اینترنتی گالری نقش مهر تهیه نمود.در ایران سفالگری ریشه و تاریخ بسیار مستحکمی دارد. به همین دلیل است که جز صنایع دستی فوق العاده قدیمی و جذاب بشمار می رود. بیان آن که سفالگری تا چه اندازه می تواند در نوع چیدمان منزل تاثیر گذار باشد بسیار جالب توجه است. یکی از خصوصیت های بارز هنر سفالگری تولید محصولاتی است که به صورت خط نوشته هستند.  تولید یک تابلو سفال نقش برجسته توسط گالری نقش مهر این توانایی را دارد که آیات قرآنی را روی خود حک نماید. برای خرید اینترنتی این محصول می توان از همین طریق اقدام نمایید.

فروش تابلوهای کلاسیک سفال

اگر بخواهیم دکوری جذاب و زیبا، برای محیطی سنتی داشته باشیم، بهتر است از انواع تابلوهای کلاسیک سفال استفاده کنیم. این محصولات در سایز های مختلفی به فروش می رسند.واضح است که هر محیط مسقف یک نوع دکور خاص دارد. این موضوع بستگی زیادی به سلیقه افراد دارد. شما می توانید سلیقه ای سنتی داشته باشید و برای همین از محصولاتی برای دکور خود استفاده کنید که اغلب کلاسیک می باشند. در کنار آن می تواندت بعد مدرن پیش بیاید و محصولات فانتزی را استفاده کنید. در هر حالت دکوری که دارید به نسبت سلیقه شما متغیر خواهد بود. فروش تابلوهای سفال به همین دلیل رواج زیادی گرفته است. این محصول می توانند نسبت به هر دکور مدل مختلفی داشته باشند.

مراحل ساخت تابلو های سفال نقش برجسته

تابلو های سفال به عنوان یکی از محصولاتی شناخته می شوند که مراحل ساخت مختلفی دارند و این نشان می دهد که هر کدام زیبا شناسی و جذابیت جداگانه ای را با خود به همراه دارند.صنعت سفالگری بیش از صد ها سال در دنیا قدمت دارد. این صنعت با تولید اولین سفالینه ها کار خود را آغاز نمود و به مرور به جذابیت آن اضافه گردید. سفالگری توانست خط نوشته را در خود ایجاد کرده و پس از ان تصاویر برجسته به آن اضافه شد. این موضوع نشان می دهد که افراد زیادی مایل به استفاده از آن خواهند بود و دلیل اصلی زیبایی بالای سفال می باشد. امروزه به دلیل حجم بالای محصولات، تابلو های سفال به صورت مختلف و طرح مراجل گوناگون تولید می شوند. ساخت هر کدام بسته به سایز درخواستی انجام می شود.

سفال نقش برجسته شومینه

یکی از راه های اصلی برای تزیین شومینه و محیط بالای آن استفاده از انواع تابلو سفال نقش برجسته می باشد. این محصولات در گستره زیادی به فروش می رسند.هر محیطی بستگی به نوع چیدمان خود نیازمند یکسری محصولات است که آن را تزیین کند. این محصولات می تواند از نظر نور پردازی تا رنگ و چیدمان باشد. هر چه این موضوع با دقت بیشتری ایجاد شود، آرامیش بیشتری از محیط به افراد القا می شود. می توان به سادگی برخی محصولات صنایع دستی را در این چرخه وارد نمود که زیبایی و جذابیت فوق العاده بالایی دارند. این محصولات را می توان به صورت انواع تابلو سفال نقش برجسته معرفی کرد. محصولاتی که در مدل ها برای شومینه، اتاق خواب، پذیرایی و… به فروش می رسند.

خريد نقش برجسته های سفال اصفهان

امروزه خرید تابلو سفالی و کتیبه های نقش برجسته برای طراحی دکوراسیون انجام می شود. اصفهان یکی از شهرهایی است که می توان از این محصول در فضاهای شهری و نمای ساختمان های آن استفاده کرد.خرید نقش برجسته های سفال اصفهان یکی از کارهایی است که پشیمانی ندارد زیرا این سفال های زیبا با طرح های دلنشین کاربرد بسیاری پیدا کرده اند که از جمله آن می توان به استفاده در دکور و تزئین منازل اشاره کرد همچنین کاملا مناسب استفاده در نما و دیوارهای ساختمان می باشد. برای مدیران ساختمانی که قصد خاص نمودن ساختمان خود را با هزینه مناسب دارند کاملا توصیه شده است که در راه پله ها و پاگردها و حتی آسانسور و حیاط از این سفال های نقش برجسته کار شود تا زیبایی و جذابیت ساختمان دوچندان شود و این تنها یک استفاده آن هاست.

قيمت کتيبه با سفال نقش برجسته

انواع کتیبه با استفاده از سفال نقش برجسته با قیمت های مناسب در گالری نقش مهر تهیه می شود که طرح های متنوعی داشته و از کیفیت طراحی بالایی برخوردار است.امروزه انواع کتیبه ساخته شده از سفال طرفداران زیادی دارند که اگر سفال نقش برجسته باشد که دیگر یکی از بهترین های این کار می شود که هم اکنون لیست قیمت انواع آن برای خریداران محترم فراهم شده است.کتیبه های تولید شده با سفال نقش برجسته معمولا زیبایی و وقار خاصی دارند که آن ها را نه تنها مناسب دکوراسیون و مصارف تزئینی می کند بلکه می توان آن ها را تهیه نمود و برای عزیزان هدیه برد که قطعا هدیه ای ارزشمند خواهد بود و چون در انواع طرح ها و اندازه ها ساخته می شوند تمام سلیقه ها را راضی می کنند.

مطالب مربوطه