تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
کتیبه گلی سفال برجسته | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

کتیبه گلی سفال برجسته

کتیبه گلی سفال برجسته

کتیبه گلی سفال برجسته

کتیبه گلی سفال برجسته

کتیبه گلی سفال از سازه هایی می باشد که شاید بیش از هزاران سال از پیدایش آن می گذرد. امروزه این کتیبه ها را به صورت نقشه برجسته تولید می کنند تا جذابیت دوچندانی داشته باشد.از ترکیت دو ماده زندگی بخش به نام خاک و آب گلی بوجود می آید که خداوند از آن به عنوان منبع خلق انسان اشاره می کند. نسل بشر از این ترفند برای ساخت انواع محصولات مورد نیاز خود استفاده کرده و سال ها است که این هنر را سینه به سینه منتقل می کند. به محصولات گلی که حرارت کوره نیز دیده باشند سفال به اختصار گفته می شود. کتیبه های گلی سفال از زیباترین محصولاتی است که می توان از گل تولید نمود. طرح ها، نقش ها و همینطور خط را می توان به صورت برجسته بر روی سفال ایجاد نمود.

مدل تابلو های سفال نقش برجسته

تابلو های سفال نقش برجسته می توانند مدل های بسیار متنوعی داشته باشند. انواع طرح های خط و عکس در حوزه های مدرن و سنتی می تواند بر روی این سفال ها نقش بگیرد.سفال یک محصول کاملا دست ساز و قدیمی نه تنها در ایران بلکه در دنیا می باشد. در ابتدا برای رفع مشکلات جامعه بشری انواع سفالینه ها برای نگهداری آب ساخته شد. میل به زیبایی باعث شد که سفالگران طرح ها و مدل های مختلفی را روی سفال بوجود بیاورند. کتیبه ها و تابلو های هزاران سال پیش خبر از همین اتفاق می دهد. امروزه نیز محصولات سفال با تنوع فوق العاده زیادی به عنوان محصولات تزیینی به فروش می رسند. تابلوهای سفال نقش برجسته قوی ترین و زیباترین نوع سفال برای تزیین دکوراسیون می باشد.

تابلو طرح برجسته سفال مدرن

بسته به علاقه مشتری و یا تقاضا بازار طرح روی تابلو سفال برجسته متفاوت می باشد. برای مثال طرح روی سفال می تواند مدرن و یا سنتی باشد.در دنیای سفالگری یک موضوع بسیار مهم وجود دارد. طرح هایی که روی سفال کشیده و یا حالت داده می شود نسبت به یک اتفاق و یا موضوع خاصی می باشد. تنها بخش کوچکی از طرح ها فلبداهه می باشد. پس چه سفال مدرن و چه سنتی باشد باید پیرو یک اتفاق و یا یک اثر خاص در طبیعت و جهان هستی باشد. برای مثال تابلو برجسته سفال مدرن با نقش برج ایفل یک تابلو مدرن است که نقشی از یک اثر در کشور فرانسه را دارد. نکته جالب در انتخاب نوع تابلو سفال نوع دکوراسیون محیطی است که می خواهید آن را نصب کنید. هر چه تابلو با دکوراسیون بیشتر ست باشد زیبایی بیشتری دارد.

طرح های روی سفال برای دفتر کار

اگر قصد انتخاب طرح های مختلف نقش گرفته روی سفال را برای دفتر کار خود دارید باید به چند نکته اشاره کنید. اولین و مهترین نکته تلفیق هارمونی سفال با محیط دفتر کار می باشد.دفتر کار می تواند به چند بخش مهم تقسیم بندی شود. بخشی کاملا رسمی است و به طبع دکوراسیون و تزیینات آن نیز باید بصورت رسمی باشد. بخشی از دفتر کار نیز محل استراحت بوده که می تواند دکوراسیونی جذاب و شادتر برای گرفتن انرژی در موارد مورد نیاز داشته باشد. فرض مکان رسمی و انتخاب یک سفال برای آن می باشد. طرح های زیادی برای این منظور تولید شده که متناسب با دفتر کار شما نیز می باشد. روی این سفال ها نقوشی سنتی، مدرن و حتی تلفیقی است که با توجه به نوع چینش سایر ادوات محیط کار می توان نوع آن را انتخاب نمود.

تابلو طرح برجسته سفال برای پذیرایی

پذیرایی به کلی روی زیبایی خانه تاثیر مستقیم می گذارد پس با دانستن این موضوع برای آن باید طرح های مختلفی را پیاده سازی نمود. تابلو طرح برجسته سفال با نقوشی متفاوت می تواند گزینه مناسبی به حساب بیاید.زیبایی بخشی از وجود هر مخلوقی است که در ذات وی نهفته می باشد. انسان در این قضیه نمود بیشتری دارد. میل به زیبایی و زندگی در محیط زیبا نشان از همین موضوع در درون نسل بشر دارد. هر منزل نسبت به وسعت خود به قسمت های مختلفی چون پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه و… تقسیم بندی می شود. برای پذیرایی می توان دکوراسیون های متنوع و زیبایی انتخاب نمود تا افرادی که از آن استفاده می کنند لذت بیشتری ببرند. تابلو سفال نقش برجسته گزینه مناسبی برای طراحی دکوراسیون منزل می باشد. طرح های مختلف و همینطور رنگ بندی های جالب تابلو سفال را منحصر بفرد کرده است.

طرح کتیبه های سفالی نما

برای نما هر سازه ای می توان از گزینه های مختلفی استفاده نمود که منجر به زیبایی بیشتر شود. طرح کتیبه های سفال برای زیبایی بیشتر برخی قسمت های نما در ایران بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد.نمای بیرونی هر ساختمان یا سازه ای را نما می نماند. این نما می تواند از آجر، سفال، سنگ یا کاشی باشد. انتخاب نوع نما بستگی به سلیقه و میزان هزینه ای دارد که افراد برای آن در نظر می گیرند. کتیبه های سفالی نما با داشتن طرح مختلف و همچنین رنگ بندی های زیبا جز گزینه های برتری طراحی نما می باشند. طول عمر زیاد و مقاومت در برابر شرایط محیطی یکی از برتری های اصلی این محصول نسبت به سایر محصولات می باشد. این کتیبه ها می توان طرحی مدرن یا سنتی را دنبال کند.

خرید تابلو نقش برجسته سفال شومینه

مدل تابلوهای نقش برجسته سفال شومینه قسمتی از منزل است که علاوه بر ایجاد گرما جز دکوراسیون منزل نیز به حساب می آید. تزیین این سازه با تابلو نقش برجسته سفال می تواند بر زیبایی آن افزوده و علاوه بر آن به دلیل تولید سفال در ایران خرید آسان تری نیز دارد.منازل سنتی تر و یا مکان هایی که قصد دارند به شیوه سنتی دکوراسیون خود را انتخاب کنند اغلب از سازه ای به نام شومینه استفاده می کنند. این سازه زیبا و جذاب است که در فصول سرد سال وظیفه گرمایش منزل را به عهده دارد. هم برای تزیین و هم برای بر طرف کردن نیاز شومینه می توان از چند نمونه محصول استفاده نمود. آجر پخته و تابلو نقش برجسته سفال بهترین گزینه ها می باشند. سفال ها به دلیل زیبایی بیشتر و طرح های متفاوت استفاده بیشتری در شومینه ها دارند. خرید این محصولات نیز با توجه به دکوراسیون منزل صورت می گیرد.

تابلو دکوراتیو سفال سنتی

تابلو دکوراتیو سفال یکی از محصولات فوق العاده زیبا و اغلب برجسته در زمینه سفالکاری می باشد. محصولات سنتی دکوراتیو شامل یک خط یا تصویر سنتی هستند.سفالگری در حوزه های مختلفی در حال انجام می باشد. برخی طرح ها دکوراتیو و برخی اسلیمی و مینیاتوری نامگذاری می شوند. این موضوع به نوع طرح و نقش سفال بستگی مستقیم دارد. محصولات دکوراتیو یه رنگ بندی خاص و نوع پتینه کار متفاوتی دارند. محصولات سنتی آن با داشتن اشکالی برگفته از تاریخ و یا داستان ها زیبایی فوق العاده زیادی دارند. امروزه خط نیز یکی از نقش هایی است که تابلو دکوراتیو را می تواند مزین کند. خطوط عربی، فارسی و… با انواع مختلف سبک ها مهمان تابلو دکوراتیو می باشد.

تابلو برجسته مدرن سفال مینیاتوری

سفال مینیاتوری برگفته از هنر و نقاشی های مینیاتوری می باشد که از زیبایی فوق العاده ای برخوردار می باشد. این محصولات مدرن اغلب بصورت تابلو برجسته تولید می شوند.هنر مینیاتوری در کنار هنر اسلیمی از قدیمی ترین و همینطور دوست داشتنی ترین هنر های دنیا می باشند. گرچه هنر اسلیمی ایرانی است ولی ایرانیان مینیاتوری را نیز به شکل هنرمندانه به تصویر می کشند. این موضوع فقط در نقاشی های رنگی نماند و وارد هنر سفالگری و ساخت تابلو سفال نیز شد. تابلو هایی برجسته با طرح هایی مدرن و سنتی مینیاتوری که زیبایی و جذابیت فوق العاده ای دارند. محصولات مدرن می تواند یک تصویر، یک سازه و یا یک خط باشد که با هنرمندی زیبایی به صورت برجسته بر روی تابلو سفال نقش گرفته است.

تابلو دست ساز سفال برای منزل

یکی از خاصیت های محصولات سفالگری دست ساز بودن آن است که زیبایی منحصر بفردی را دارد. تابلو سفال دست ساز را می توان برای منزل استفاده کرد و از زیبای آن لذت برد.یکی از اتفاق هایی که در طول عمر بشر افتاده است ابداع انواع روش ها برای ساخت وسایل دست ساز بوده است. برخی از این روش ها به طور کلی زندگی مردم را متحول ساخت و راحتی بیشتری را به ارمغان آورد. برای مثال ساخت سفال باعث شد انسان بتواند به راحتی آب را ذخیره کرده و از آن استفاده نماید. به هنر ساخت سفال، سفالگری گونید که امروزه نیز بسیار رایج می باشد. تابلو سفال و کتیبه های زیادی برای تزیین و دکوراسیون منزل ساخته شده که اغلب آن ها دست ساز می باشد. استفاده از ان ها همراه با لذت زیادی می باشد.

مطالب مربوطه