تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
گالری نقش مهر تابلو سفالی | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

گالری نقش مهر تابلو سفالی

گالری نقش مهر تابلو سفالی

گالری نقش مهر تابلو سفالی

گالری نقش مهر تابلو سفالی

گالری نقش مهر در زمینه تولید، آموزش و فروش انواع تابلو های نقش برجسته سفال و ساخت نقش برجسته سفال مدرن در حال نقش آفرینی می باشد. این گروه مجموعه با تجربه ای در زمینه سفال می باشد.تولید سفال و محصولات سفالی از هزاران سال پیش صورت گرفته و ایران یکی از کشور های قدیمی در این زمینه می باشد. از نظر آثار نقش برجسته نیز ایرانیان اثر های زیادی را از خود بر جای گذاشته اند که می توان به تخت جمشید و نقش رستم اشاره نمود. تلفیق این دو هنر باعث بوجود آمدن تابلو های نقش برجسته سفال می شود. این تابلو ها زیبایی زیادی داشته و برای نصب در اکثر محیط های مسقف و غیر مسقف مناسب می باشد. در این زمینه گالری نقش مهر تلاش های زیادی کرده و سال ها است که فعالیت مداوم دارد.علاقه مندان به تابلو های سفالی و تزیینات داخلی و خاری ساختمان می توانند از این تابلو ها به عنوان مکملی برای دکوراسیون خود استفاده کنند و برای انواع اماکن تجاری و تفریحی، مسکونی و اداری از آن بهره مند شوند.

تابلو بزرگ سفال نمای ساختمان

نمای ساختمان ها به دلیل روبرو بودن با انواع اتفاق های طبیعی باید مستحکم و زیبا باشد. از همین جهت می توان از تابلو بزرگ سفال ایرانی برای این طرح استفاده نمود.هر چه زیبایی بیشتر باشد، به طبع لذت استفاده کردن بیشتر خواهد بود. نمای ساختمان نیز از این موضوع مستثنی نیست. اکثر افراد برای خرید و یا اجاره یک ساختمان توجه زیادی به نمای آن می کنند، چون نما مشخص کننده زیبایی کل ساختمان می باشد. از طرفی برای نمای ساختمان طرح های زیادی مطرح است که می توان وابسته به آن از مواد اولیه مختلفی مانند آجز، سنگ، کاشی یا سفال استفاده نمود. به طبع تابلو بزرگ سفال از نظر زیبایی از سایر محصولات پیشی گرفته و چون برجسته است جذابیت بیشتری دارد.تابلو های سفال نقش برجسته از جمله تابلوهای دیواری هستند که می توانند در انواع نماهای ساختمانی مورد استفاده قرار بگیرند. نمای داخلی و خارجی ساختمان از جمله این وارد می باشد.این تابلو ها در ورودی،‌کنار درب ها، راهرو، لابی،‌استخر، پارکینگ، پاگردها، شومینه، سالن های پذیرایی، آشپزهانه برای بین کابینت می توانند نصب گردند.گالری نقش مهر همچنین امکان پتینه کاری و رنگ روی تابلو ها را با نظر مشتریان در اختیار آنها قرار می دهد در اینصورت فرد سفارش دهنده بنابر رنگهای موجود در دکوراسیون خود می تواند از رنگ کردن و پتینه کاری روی تابلو نیز استفاده کند تا تابلویی نقش برجسته با بافت و رنگ را تحویل بگیرد.برای هر کدام این این فضاها در صورتی که بخواهیم از تابلو های سفالی نقش برحسته استفاده نمایین می توانیم از طرح های مختلفی بهره مند شویم چرا که در اجرای این تابلو ها محدودیتی در انتخاب طرح برای مشتری وجود ندارد و افراد با سلیقه های مختلف می توانند از انواع مدل های مدرن و سنتی ، کاشی، تابلو های پازلی و طرحهای مینیاتوری و هخامشی بهره مند شوند.به طور مثال برای فضای آشپزخانه و بین کابینت ها می توان از نمونه های کاشی و پازل استفاده کرد که با اندازه های یکسان کاشی ها و نقش برجسته بودن طرح هایی که کنار هم قرار می گیرند تلفیقی از نظم و بی نظمی را به وجود می آورد که می تواند برای هر بیننده ای جذاب باشد.تابلو های دیواری بزرگ معمولا برای راهرو های وسیع، اتاق پذیرایی و سالن های کنفرانس و برگزاری جلسات و یا اتاق رییسان در مجتمع های اداری و تجاری بنابر موضوع کسب و کارسان با طرحهای خاص مورد استفاده قرار می گیرد که این امر به نوع انتخاب مشتری و سلیقه شخصی وی بستگی دارد.

فروش اینترنتی تابلو مدرن سفال برای راهرو

قیمت کتیبه سفال نقش برجسته مفید است از اصلی ترین ویژگی های تابلو مدرن سفال، قابلیت استفاده آن در محیط های مختلف مانند اتاق خواب، راهرو، بالای درب و… می باشد. نمونه محصولات آن را می توان از طریق سایت فروش اینترنتی تهیه نمود.فروش اینترنتی بخش زیادی از نیاز افراد جامعه را بر آورده می کند. این روش فروش می تواند برتری های زیادی را به مشتری نسبت به بازار سنتی بدهد. برای مثال برای خرید یک تابلو سفال می توان به راحتی انواع محصولات را مقایسه نمود و بعد خرید را انجام داد. اطلاعات زیادی راجع به محصول گفته می شود که شما انتخاب مطمئن تری داشته باشید. اگر قصد خرید تابلو سفال برای راهرو یا محیط های مشابه دارید می توانید از اغلب محصولات مدرن با نقش برجسته استفاده کنید. نصب این تابلو به عهده این گالری می باشد.علاوه بر این تابلوهای سفالی نقش برجسته در زمره اجناسی قرار دارند که به صورت سنتی در بازارها یافت نمی شوند و نمی توان مجریان این تابلو های تزیینی زیبا را در بازارها پیدا کرد.مراکز اینترنتی بسیاری امروزه وجود دارند که به فروش تابلو های سفال می پردازند اما مشتریان باید با دقت بیشتری به خرید این تابلو ها بپردازند چرا که این محصولات کاملا دست ساز هستند و به صورت عرف باید کلیه مراحل اجرای آنها به صورت دستی انجام شود و هیچ گونه قالب گیری نباید در طول کار وجود داشته باشد.گالری نقش مهر این اطمینان را به علاقه مندان به این هنر زیبا و اصیل ایرانی می دهد که اجرای تابلو های سفالی را در تمام مراحل کاری به صورت دستی انجام می دهد .

مطالب مربوطه