تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
اضافه کردن عکس در تابلو سفالی | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

اضافه کردن عکس در تابلو سفالی

عکس در تابلو سفالی

اضافه کردن عکس در تابلو سفالی

اضافه کردن عکس در تابلو سفالی

نقاشی با کلیشه تکنیک عالی تزئینی برای تابلو سفالی نقش برجسته است. روش سنتی برای استفاده از نقش و نگار است که به قطع و یا پاره اشکال کاغذی، پایبندی آنها را به خاک رس چرم سخت و پس از آن اعمال لغزش بر روی تمام سطح خاک رس. هنگامی که لغزش خشک، مقاله پوست کنده را به نشان می دهد طراحی.در حالی که این روش می توانید برخی از الگوهای دوست داشتنی و سطوح عملکرد، ابعاد گاهی اوقات بیشتر مورد نظر است. در آخرین شماره از تابلو سفال ساخت مصور، ان Ruel سهام ایده های خود را برای گرفتن یک نگاه stenciled با ابعاد بیشتر است.

در حال جستجو برای ابعاد تابلو سفال

برای به دست آوردن ابعاد بیشتر در قطعات بدون رنگ پاش و لایه بندی استنسیل، من شروع به جستجو برای مواد دیگر با بافت جالب است. مواد مورد نیاز که بسیار سبک وزن، با دوام، و دارای شکل منحصر به فرد و یا سطح سوراخ برای ایجاد توهم از بافت. من نامزد مانند آستر سوراخ قفسه، گوشه های عکس، doilies، توری، توری و کاغذ پیدا شده است.بدون لغزش آستر بست قفسه نسبتا ارزان، آسان به برش هستند، و مجموعه ای از طرح های سوراخ شده است.گوشه های عکس اشاره کرد می توان دوباره مرتب به شکل بسیاری از طرح – مرز ناهموار ممکن میکند، گلبرگ گل، و یا حتی بافت سبد. این را می توان در هر فروشگاه که حامل گاز و ادبیات پیدا شده است.doilies کاغذ اغلب یک کهکشان مارپیچی، قلب و یا گوش ماهی الگوی سوراخ و می توان از هم جدا برش داده شده و بخواهند صفحاتی دوباره مرتب به انواع بافت و طرح.اگر چه دل انگیز، اجتناب از وسوسه به استفاده از طیف نوعی پارچه ابریشمی stenciled بر روی مرکز یک قطعه. آیا می شود ترس به قطع نوعی پارچه ابریشمی از هم جدا و احتمالات کشف.
برای ایده های بزرگ تر برای تزئین مدل های تابلو سفالی، مطمئن شوید که برای دانلود کپی خود را از گرفتن بیشتر از لعاب سرامیکی و زیرلعابی: با استفاده از لعاب سرامیکی تجاری و زیرلعابی برای رسیدن به رنگ، عمق و پیچیدگی، که رایگان برای هنر سرامیک مشترکین روزانه.توری می آید در یک آرایه زیبا از الگوهای که می تواند از هم جدا برش داده شده و بخواهند صفحاتی دوباره مرتب به آمده تا با طرح های جدید و هیجان انگیز است. انواع مختلفی موجود، از جمله توری های ساخته شده از شبکههای نازک و توری که از پنبه سنگین تر یا پلی استر سفت ساخته شده وجود دارد. پنبه و پلی استر توری ضخیم تر گرایش به برای پوشش سطوح و نگه داشتن در مقابل استفاده ی مکرر لغزش دوام تر است. توری شامل عناصر طراحی زیبا و برش آن از هم جدا می توانید برخی از طرح های هیجان انگیز داشت.کاغذ ژاپنی به نام – کاغذ توری – (نشان داده شده در سمت راست) از ۱۰۰٪ مانیل کنف ساخته شده و در فروشگاه ها عرضه هنر در دسترس است. این کنف است الیاف بلند ضخیم و ظاهر متخلخل مشابه پنیر سوئیسی. الگوها توسط چکیدن آب بر روی ورق های تازه تشکیل شده، باعث جدایی از کنف ایجاد شده است. این الیاف می توان به آرامی به رشته های بلند جدا برای ایجاد یک بافت کاملا متفاوت است.

ساختمان بافت تابلو

خرید اینترنیتی تابلو سفالی با تجربه با این یا مشابه مواد، شما می توانید نقش و نگار با یک الگوی تکراری طراحی و یا ایجاد کاتر از اشیاء تشخیص است. اگر شما تصمیم به ایجاد کاتر، مطمئن شوید که برای نگه داشتن خطوط عنوان ساده به عنوان امکان پذیر است. بافت از مواد جزئیات در شکل شما قطع ام ایجاد می کند. بعد از اینکه شما با هم یک طراحی مسأله را حل کرده اید، آن را تست با استفاده از رنگ بر روی یک سطح جداگانه اولین بار قبل از قرار دادن آن در قطعه خاک رس خود را. این روش ساده برای استنسیل تست به شما مقدار زیادی از زمان پاکسازی که ممکن است در غیر این صورت اگر شما یک آزمون نیست و در نهایت ناراضی با نقش و نگار شما در قطعه greenware خود را ایجاد کرده اید را ذخیره کنید.هنگامی که طراحی استنسیل را آزمایش کردیم، آن چسب به خاک رس با استفاده از یک چسب چوب. آب خوبی برای برگزاری این مواد غیر سنتی در سطح خاک رس کار نمی کند. سخاوتمندانه چسب به پشت از مواد گسترش و اعمال نقش و نگار به چرم خاک رس سخت (به عنوان در بالای صفحه نشان داده شده است). مراقب باشید برای جلوگیری از جانشینهای بیش از حد از چسب که ممکن است سوراخ مسدود و جلوگیری از لغزش از راحتی نفوذ باشد. به آرامی ضربه بزنید و یا مالش استنسیل را به محل، مطمئن شوید که آن امن است، به ویژه در اطراف لبه.به محض این که نقش و نگار در محل هستند، آغاز فرایند لغزش. اگر چسب خشک قبل از لغزش را می توان، تماس بین استنسیل و خاک رس شل خواهد شد. همیشه چک کنید دو و تقویت نقش و نگار قبل از پاشش و یا مسواک زدن لغزش در بالا، و یا زمانی که فرو بردن یک قطعه را به یک سطل لغزش. یکی استنسیل شل می توانید پرتاب کردن کل طراحی.

پوشش شیشه ای تابلو سفال

تابلو سفال موثر ترین راه من پیدا کرده اند به درخواست لغزش بیش از این سطوح ظریف است به استفاده از یک تفنگ اسپری. پاشش تضمین پوشش کامل بیش از حتی طرح های پیچیده ترین.توجه: همیشه یک ماسک می پوشند و تهویه مناسب در هنگام سمپاشی ورقه و لعاب. قبل از پاشش، قطع قوطی قرصی و به نقش و نگار یک انفجار سریع از هوا برای دیدن اگر آنها به اندازه کافی به سطح خاک رس خواهد پایبند.به طور کلی، تمام مواد استنسیل توصیه می شود در اینجا می توانید به سه دور پاش قبل از شکستن رسیدگی کردن، بنابراین خودتان را محدود به بیش از سه رنگ از لغزش برای یک قطعه واحد. اجازه می دهد که ورقه را به خشک بین دور و مراقب باشید به پوست نقش و نگار به دور از خاک رس تا ورقه ها به طور کامل تنظیم نشده باشد یا دیگری به شما خطر خونریزی را به مناطق پوشانده است.هنگامی که این لغزش است به لمس خشک شده و یا درخشش خود را از دست داده، را ابزار سوزن خود را با دقت و بلند کردن استنسیل. شما هم اکنون خواهید دید که در این نقطه، بافت ضخیم از نقش و نگار است برای یک ضخامت ساخت تا از لغزش در نتیجه اضافه کردن بافت به یک فرایند تزئینات در غیر این صورت دو بعدی مجاز می باشد.در این مرحله، شما می توانید تصمیم بگیرید که آیا از طراحی کامل و یا اینکه آیا به پوشش این نقاشی با کلیشه اولیه با یک لایه دیگر برای بعد اضافه شده و یا به طرح بخش هایی از اشکال با لغزش سیاه و سفید با استفاده از سکته مغزی قلم مو تزئینی است. هنگامی که قطعه بیسک اخراج، آن را پوشش با لعاب روشن و آتش به دمای مورد نیاز است.

مطالب مربوطه