تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
خرید اینترنتی تابلو کلاسیک سفال مینیاتوری | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

خرید اینترنتی تابلو کلاسیک سفال مینیاتوری

خرید اینترنتی تابلو کلاسیک سفال مینیاتوری

خرید-اینترنتی-تابلو-کلاسیک-سفال-مینیا

خرید-اینترنتی-تابلو-کلاسیک-سفال

ترکیب هنر مینیاتوری و سفالگری باعث بوجود آمدن تابلو هنری سفال کلاسیک و مدرن می شود. در سایت های خردی اینترنتی به وضوح این محصول قابل مشاهده می باشد.هر ساله سفالگران زیادی محصولات تولید شده خود را در نمایشگاه به تماشا می گذارند. این محصولات هر کدام به نوعی ریشه مادر دارند ولی طرح های آن ها بسیار متفاوت می باشد. هر چه هنر بیشتری پشت یک تابلو سفال نهادینه شده باشد، محصول تولید شده زیباتر خواهد بود. در نظر داشته باشید که در سالیان اخیر به شدت روی هنر های تلفیقی مانند مینیاتوری، اسلیمی و… زوم شده است. هر هنر بسته مطابقتی که دارد جذابیت بیشتری خواهد داشت. خرید اینترنتی تابلو کلاسیم سفال راهی آسان جهت تزیین هر چه بهتر منزل می باشد.

کتیبه های سفال نقش برجسته

کتیبه سفال نقش برجسته تولید در تمام زمینه هایی تزیینی دارد و به راحتی می توان انواع آن را برای شومینه، اتاق خواب و… استفاده نمود. قیمت تابلوهای دیواری و کتیبه های گلی نسبت به سایز آنها تعیین می شود همه ویژگی هایی که از سلیقه با ما مطابقت دارد را باید در دکوراسیون خانه دخیل کنیم. این موضوع به این دلیل است که ما ساعات زیادی را در خانه سپری می کنیم. مهمترین بخش خانه که باید با دقت زیادی تزیین شود، پذیرایی است. هر پذیرایی از قسمت های مختلفی تشکیل شده که نسبت به فضا، رنگ دیوار ها و… می توان اقلام مختلف را در آن نصب نمود. اگر یک پذیرایی شومینه داشته باشد، نیاز داریم از انواع مواد دکوراتیو مانند چوب، پتینه کاری، سنگ های آنتیک تزیینی و سفال نقش برجسته برای تزیین آن استفاده کنیم. این محصولات هم قیمت و هم طراحی مناسبی دارند.قیمت تابلو های سفالی نقش برجسته بر اساس متراژ کاری اجرا شده در پایان کار و همچنین نوع طرحی که مشتریان انتخاب می کنند تایین می شود این تابلو ها در طرح های مختلفی مانند مینیاتوری، هخامنشی و همچنین مدرن و فانتزی اجرا می شوند. همانطور که می دانید تابلو هایی که طرحهای مینیاتوری دارند از جزئیات بیشتری برای اجرا تشکیل می شوند چرا که این نوع از طرح ها دارای گل و شاخه های دنباله دار بسیاری هستند و شامل انواع نقوش مانند بته و جقه می باشند که به صورت بسیار نزدیک به هم دور و اطراف طرح و بدنه اصلی تابلو را پوشش می دهند اما انواع طرح های مدرن دارای خطوطی ساده و بی هدف هستند که به صورت راحت تری قابل اجرا می باشند بنابراین نوع طرح منتخب از طرف مشتریان می تواند تا حدودی روی قیمت نهایی کار تاثیرگذار باشد.طرح ها به طور معمول با توجه به نوع سبک کاری و طراحی دکوراسیون فضاهای مختلف توسط افراد انتخاب می شود.انواع مختلف این تابلو ها به طور معمول برای دکور پذیرایی، راهرو ها،لابی و ورودی و همچنین سردرب ها در منازل مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند.از دیگر مواردی که تابلو های سفالی در آنها نصب می شوند مجتمع های تجاری و اداری می باشند همچنین استفاده از تابلو سفال به صورت خط و خوشنویسی برجسته نیز از دیگر مواردی است که بسیار در بین عموم رواج داشته و مورد استبال قرار گرفته است این امر این امکان را نیز فراهم کرده که افراد بتوانند لوگوی شرکتها و ساختمان های خود را نیز با سفال اجرا کرده و از آنها به بهترین نحو استفاده کنند چرا که تابلو های سفال نقش برجسته از معدود تابلو های دکوری و تزیینی می باشد که برای استفاده در محیط های بیرونی و نمای ساختمان می تواند نصب شود و دلیل آن مقومت بالای سفال در برابر آفتاب، باد و باران می باشد بنابراین علاوه بر نماهای داخلی ساختمان برای انواع نمای خارجی نیز می توان از این تابلو های نقش برجسته استفاده کرد.

خرید تابلو های خوشنویسی سفال دکوری

دکوری که قرار است با تابلو های سفال تزیین شود لازم نیست شرایط خاصی در آن حکم فرما باشد. دلیل این موضوع خرید آسان محصولات خوشنویسی سفالی برای انواع دکور ها می باشدهر محیط مسقفی بسته به سایز و نوع کاربری که دارد می تواند دکوری متفاوت را برای خود داشته باشد. هر چه انتخاب ها بهتر باشد در نهایت یک دکور منحصر بفرد زیبا تشکیل می شود. دکوری که ما اغلب برای منزل در نظر می گیریم یا سنتی است یا مدرن که در هر حال باید بهترین محصولات سنتی یا مردن را در ان نصب کنیم. از نظر هنر سفالگری برای هر دو محیط محصولات متفاوتی تولید شده است. تابلو های خوشنویسی سفال از نمونه های آن بوده که زیبایی زیادی دارد. خرید این سفال ها بر اساس سلیقه افراد صورت می گیرد.

طرح های تابلو با سفال برای راهرو

موضوعی که در همه منازل مشابه است، عدم تزیین مناسب راهرو و محیط های مشابه است. طرح های تابلو با سفال برای این سری محیط ها بسیار مناسب می باشد.دایره زندگی ما مملو از اتفاق هایی است که ذهن و علایق ما می آفریند. هر چه خوش سلیقه تر باشیم محیط زندگی آراسته تر و جذاب تری داریم. برای آن که بتوانیم از حداکثر فضاها بیشتری استفاده را ببریم، پیشنهاد ما استفاده از تابلو با سفال است. زیرا هم طرح های بسیار متنوعی دارد و هم از نظر سایز قابل تغییر می باشد. طرح های تابلو یا کتیبه سفال در حوزه های مختلف هنر گنجاده شده که هر کدام برای محیط خاصی قابلیت استفاده دارد. راهرو را می توان با سفال های هخامنشی، دکورایتو و اسلیمی تزیین نمود.

مطالب مربوطه