تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
طرح تابلو سفال بالای شومینه | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

طرح تابلو سفال بالای شومینه

تابلو سفال بالای شومینه

 طرح تابلو سفال بالای شومینه

طرح تابلو سفال بالای شومینه

طرح تابلو سفال بالای شومینه می تواند به صورت نقش برجسته ساخته شود ولی باید بیان نمود که این طرح هر چه سنتی تر باشد جلوه بهتری دارد.سفارش آبنما سفال تابلو برجسته سفالی و هخامنشی یکی از طرح های مناسب است.دکوراسیون منزل و محیط کار باید مطابق با آن چه سلیقه افراد است تزیین شود. این موضوع مهم است و باید بر طبق آن انواع مختلف محصولات را انتخاب کنیم. تابلو دیواری، لوستر، رنگ و لعاب و… همگی می تواند بر روی دکوراسیون منزل تاثیر گذار باشد. طرح سفال بالای شومینه نیز بسیار مهم است که چگونه انتخاب شود. شومینه اکثر محصولی سنتی است پس باید طرح کلی آن سنتی باشد. نوع سفالی که بالای شومینه طرح ریزی می شود، باید رنگی مناسب داشته باشد تا بتواند با نور شومینه یک محیط جذاب را تولید کند.همچنین امروزه طرح های مدرن از شومینه تولید شده که بیشتر از فضای بالای آن فضای اطراف آن برای دکوراسیون مورد توجه قرار می گیرد .این امر اجرای تابلو های سفالی را بیش از پیش مورد توجه علاقه مندان این هنر قرار داده است .

تابلو دکوری سفال شومینه

شومینه و تابلو سفال در سالیان اخیر اغلب به عنوان محصولات تزیینی استفاده می شوند. این دو محصول دکوری را می توان تلفیق نمود و در نتیجه محیط زیبایی را خلق کرد.یک اثر تابلو سفال پس از آن که توسط سفالگر به مرحله نهایی خود رسید باید در کوره های پخت سفال حرارت ببیند. این حرارت دیدن و جنس سفال باعث می شود یک محصول پایدار باشد. در طول سالیان زیادی محصولات و آثار باستانی سفالی هنوز هم پا بر جا می باشند. این موضوع به صورت خاص می تواند در خصوص تزیین شومینه بیان شود. دکوری که برای شومینه مد نظر می گیریم باید مطابق با نوع شومینه بوده و انواع مختلف تابلو سفال را می توان برای آن استفاده نمود. طرح های هخامنشی برای این مورد پیشنهاد خوبی می باشند. انواع طرحهای مینیاتوری و سنتی و حتی مدرن بر اساس سبک و سیاق کلی طراحی شومینه و طراحی دکوراسیون فضاهای مختلف روی تابلو های سفالی قابل اجرا می باشد .

خرید تابلو های قرآنی سفال

تابلو های سفال ویژگی های زیادی دارند و اصلی ترین ویژگی آن خطاطی روی آن می باشد. خرید تابلو های قرآنی با نوشته های زیبا برای محیط های مختلف صورت می گیرد.ایران اسلامی یکی از کشور های اصلی دنیا در خصوص تولید محصولات دست ساز می باشد. محصولاتی که با تلفیق شدن اسلام و ایران گستره بیشتری یافته و فوق العاده زیبا می باشند. برای مثال طرح اسلیمی یک طرح اسلامی ایرانی می باشد. تولید سفال در ایران سال های زیادی است که انجام می شود، حال فرض استفاده خط قرآنی روی سفال نشان از تلفیق کامل آن می دهد. تابلو های قرآنی سفال زیبایی زیادی داشته و برای مکان های مذهبی، خانه ها و… خرید می شوند. این محصول قیمت مناسبی نیز دارد.

فروشگاه تابلو های فانتزی سفال دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی در فروشگاه ها نیز باید مورد بررسی قرار گیرد و این موضوع به دلیل زیبایی فضا می باشد. تابلو های سفال فانتزی مناسب محیط های کاری مدرن می باشد.هر مکانی نسبت به فضایی که دارد می تواند دکوراسیون مختلفی داشته باشد. به صورت کلی علم دکوراسیون داخلی بر اساس مبنای خاصی تقسیم بندی شده و امروزه به صورت آکادمیک آموزش داده می شود. دکوراسیون داخلی شامل تجهیزات اصلی و تزیینی است و وظیفه دیزاینر تطبیق کامل آن ها می باشد. برای آن که بتوان تلفیقی مناسب برای آن ها ایجاد نمود در فروشگاه های تابلو تزیینی می توان محصولات مختلف سفال را انتخاب نمود. تابلو های فانتزی سفال در کنار محصولات سنتی رواج زیادی دارند.تابلو نمای ساختمان سفال گالری نقش مهر بررسی شود.

تابلو های طرح سفال مینیاتوری

تابلو های طرح سفال مانند محصول اصلی بوده و اغلب با طرح های تلفیقی ساخته می شود. برای مثال نقش ریزی آن به صورت مینیاتوری از زیباترین انواع نقش ها می باشد.هر تابلو سفال بر اساس هنر سفالگر یک طرح زیبا را در خود دارد. این طرح باعث می شود که خریدار این محصول را به محصولات دیگر ترجیح دهد. از طرفی سفال محصولی است که می تواند طرح های مختلفی را به خود بگیرد و در نهایت باعث بوجود آمدن یک محصول زیبا شود. تابلو های طرح سفال نیز همین ویژگی ها را داشته و آن ها نیز نقشی زیبا دارند. طرح مینیاتوری از زیباترین طرح های قرن اخیر بوده که رنگ و روی زیبایی را به محصول می دهد. نسبت به طراحی انجام شده سایز تابلو سفال تعیین می شود.

قیمت تابلوهای سفال لابی

سفال و محصولات مختلف آن را می توان برای خانه، لابی هتل، فروشگاه، رستوران و… استفاده نمود. تابلوهای سفال قیمت مناسب و سایز بندی مختلفی دارند.هر چه محصولات سفال گسترده تر می شوند به طبع گستره استفاده آن ها نیز بیشتر می شود. باید بیان نمود که این محصولات نسبت به هنر سفالگر گستردگی پیدا می کنند. تابلوهای سفال می تواند سنتی، مدرن یا تلفیقی باشد. هر سه محصول را می توان در محیط های مسقف مثل خانه یا لابی استفاده نمود. طرح های سنتی می تواند هخامنشی، اسلیمی یا مینیاتوری باشد. از نظر هنر سفالگری می توان محصولات فلبداهه را نیز طرح ریزی نمود. قیمت این تابلو ها فوق العاده مناسب بوده و برای استفاده چندگانه استفاده می شود.

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

مطالب مربوطه