تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
نقاشی های تابلو های بزرگ سفالی | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

نقاشی های تابلو های بزرگ سفالی

نقاشی های تابلو های بزرگ سفالی

نقاشی های تابلو های بزرگ سفالی

نقاشی های تابلو های بزرگ سفالی

هنگامی که ما در حال صحبت کردن در مورد تابلو سفال نقش برجسته نقاشی های دیواری، بزرگتر اغلب بهتر است. اما ساختن و کنده کاری آن نقاشی های دیواری بسیار کار فشرده و حتی پشت شکستن اگر شما زانو زده در سرد، کف سیمان سخت برای چند ساعت در یک زمان است.آن را ندارد می شود! در پست امروز، گزیده ای از شماره اکتبر ۲۰۱۳ از سرامیک ماهانه، باربارا استیونس توضیح می دهد که چگونه یک سه پایه غول به که خاک رس و در مقابل از شما چگونه تابلو سفال را تغییر فرم دهیم .کارول شهری، فارغ التحصیلان ابر شهرستان کالج، طراحی یک سه پایه برای نگه داشتن مقدار زیادی از آجر مرطوب برای کنده کاری. سه پایه کمک کرده است بسیاری از دانشجویان من ساخت نقاشی های دیواری در مقیاس بزرگ در من کارگاه آجر کنده کاری.برای ساخت خود را سه پایه آجر کنده کاری خود را، با تقف سه پایه های فردی (پاها راست برای هر طرف) قطع شروع و علامت هر هیئت مدیره با این نامه مناسب به طوری که بدون سردرگمی وجود دارد.قطعه دیوار راه حل مناسب برای کسانی که مجسمه سازی لذت ببرید، اما هیچ فضای؛ آنها همان تابع انجام به عنوان یک عکس در حالی که بسیار پویا تر و سه بعدی. قطعه دیوار کنونی بسیار از آثار ساده کاشی کاری متفاوت به تاسیسات بزرگ، و دومینیک Segurado وال قطعات به نظر می رسد در انواع بسیار متنوعی از کار به عنوان تمام مشکلات، راه حل ها و روش های متنوع به این سبک خلاق از خاک رس ساخته، و همچنین.یک ۱۰ درجه زاویه در بالای (۱)، ذخیره کردن برش و اندازه گیری تابلو های سفالی در پایین دو پا و علامت پای جلو با زاویه پس از آن تراز با کف می نشینم (نگاه کنید به ۲). این یک کار دو نفره است. یکی برای نگه داشتن زاویه بالا با هم و یکی به علامت پای جلو. هنگامی که شما را اندازه گیری و برش اولین ۱۰ درجه زاویه، شما می توانید در قرعه کشی و برش یک قالب برای این زاویه که اندازه گیری بسیار سریع تر و فقط به عنوان دقیق در سه بریدگی بعدی (در انتهای دیگر از هیئت مدیره اول و هر دو به پایان می رسد موجب خواهد شد از دیگر پاهای جلویی). ما پوستر برای قالب استفاده می شود، اما هر مقاله سنگین وزن کار می کنند. با استفاده از صفحه سمت چپ بیش از برش ۶ پا از پا تماس، غیر روحانی این هیئت مدیره در سراسر دو پا (A و B) در حدود ۶ اینچ از پایین پاها و علامت زاویه جلو در هیئت مدیره متقابل به کاهش است. این خواهد بود که بند در پایین تیر (۲). با استفاده از چوب قراضه از کاهش برای اولین بار از پاها، کاهش پرتو متقابل برای بالای تیر، مارک زاویه مقابل از پای جلو (۳). قالب را می توان برش پس از اولین جلسه هیات مدیره D اندازه گیری می شود و برش. مطمئن شوید که شما مارک هر مجموعه ای از تخته با حرف مناسب برای مونتاژ آسان است. پرتوهای عبور وسط نیاز به خارج شدن از یک هیئت مدیره جدید آمده (شما باید ۲/۳ از یک هیئت مدیره است.) این پرتو را به جعبه سه پایه نگه پس از آن نیاز به گسترش گذشته پاها را هم عرض به عنوان عرض از هیئت مدیره پایین جعبه قاب بنابراین اگر شما با استفاده از ۲ × ۱۰ در. هیئت مدیره برای پایین، سپس پرتو عبور وسط نیاز به گسترش ۱۰¾ سانتی متر درون ساق پا (اینچ ¾ ضخامت تخته سه لا است). اندازه گیری ۲۴ اینچ از پایین پشت ساق پا جلو و پس از آن علامت یک زاویه ۹۰ درجه با استفاده از یک مربع است. سپس خط تا خط کش بر روی آن خط و گسترش آن در سراسر پای عقب و علامت آن. این جایی است که پرتو متقابل E در سراسر دو پا دراز به برگزاری قاب آجر سه پایه (۴-۵).

ساخت تقف عمودی سفال

اجرای نقش برجسته سفالی تابلوهای دیواری بزرگ پخش کردن یک مجموعه ای از هر یک از تابلوهای با استفاده از قالب برای زاویه ۱۰ درجه شروع به ساخت تقف راست (۶). ذخیره کردن پرتوهای متقابل در علائم مناسب، سپس تمرین دو پیچ گشتاور به هر پرتو به آن متصل به هر پا استفاده چهار پیچ در پرتو متقابل.شما خواهید چهار نفر از این تقف راست و در یک چهارم، پرتوهای متقابل نیاز به در داخل از پا باشد. معکوس طرح از پاها A و B. C و D هستند به طور معمول متصل است، اما پرتو متقابل E نیاز به زاویه ۹۰ درجه به طرف مقابل از هیئت مدیره منتقل و یا آن را در زاویه اشتباه غیر روحانی.زمانی که هر چهار تقف درست به پایان رسید، آنها را سرپا نگه داشتن در مقابل یک دیوار، فاصله دو پا خارج در ۸ فوتاز هم جدا و دو پا در داخل حدود ۳۰ اینچ از هم جدا. شما خواهید یکی دیگر از مجموعه دست برای کمک به تخته نگه دارید و حفظ تقف راست و در مکان نیاز دارید. پیچ هیئت مدیره کامل ۸ پا در سراسر مقابل چهار پا، به طور مستقیم در زیر پرتوهای E متقابل (۷). این حمایت از قاب سه پایه در هنگام با خاک رس لود کمک خواهد کرد.

تنوع ساختاری سفال

نقاشی بر روی تابلو سفالی ترک طول دو اینچ اضافی در پشت پرتوهای عبور، بنابراین شما فقط می توانید غیر روحانی ۸ فوت است. هیئت مدیره در بالای پرتوهای C و دیگری در سراسر پرتوهای D و دیگری در سراسر پرتوهای E و آنها را پیچ ها به پاها است. در طول این روند، همچنان به مطمئن شوید که پاها مربع باقی بماند. تقف راست اکنون کامل است.پخش کردن اجزای قاب جعبه با استفاده از یکی ۸ فوت است. ۲ × ۶ در. هیئت مدیره برای بالا، ۸ فوت است. ۲ × ۱۰ در. هیئت مدیره برای پایین و از سوی دیگر ۲ × ۶-در کاهش دهد. هیئت مدیره به طوری که همراه با ضخامت تخته بالا و پایین، شما باید ۴ پا در ارتفاع. شما نمی توانید فقط قطع ۸ فوت است. هیئت مدیره در نیمه چرا که هیئت مدیره تخته سه لا حمایت خواهد بیش از حد کوچک خواهد شد و از طریق باز کردن قاب قرار می گیرند. پیچ این چارچوب با هم. در حال حاضر تخته سه لا بر روی زمین دراز و پخش کردن تکه پلاستیک سنگین به طوری که آن را پوشش می دهد و همپوشانی لبه های چند اینچ. را چند پا بالای دیگر، به عنوان آن نیاز به بیش از بالای قاب کشیده می شود و به طور کامل پوشش جلو از آجر یا کاشی که سه پایه کامل است. آیا در پلاستیکی کم نیست. که مورد نیاز است برای نگه داشتن آجر یا کاشی به اندازه کافی مرطوب به حک کردن خود را بیش از چند جلسه کار. منگنه این محکم به تخته سه لا به طوری که هیچ چین و چروک وجود دارد.دراز بکش و تخته سه لا در بالای قاب و با استفاده از براکت L، دو به یک طرف، به ضمیمه تخته سه لا به قاب چوب.بلند این قاب جعبه طیف بر روی تقف خود و پیچ آنها را با هم. شما در حال حاضر آماده برای پر کردن قاب با آجر یا کاشی و شروع کنده کاری (۸). به یاد داشته باشید به اسپری آجر یا کاشی خود را چند بار (misting تنها) در حالی که شما در حال حفر و آن را غبار قبل از کشیدن پلاستیک را در پایان روز است. نکته: اگر شما در حال رفتن به دور از پروژه کنده کاری خود را برای چند روز، استفاده از یک پلاستیک نازک تر به فشار در سمت راست بالای خاک رس است. هنگامی که آجر یا کاشی تار می شوند، پلاستیک نازک میله طور مستقیم به آنها. سپس پلاستیکی سنگین پایین بیش از کل چارچوب بکشد و این پروژه برای کنده کاری مناسب خواهد ماند. وقتی که من جلو پلاستیکی سنگین بیش از بالای پروژه های آجر کنده کاری من، من آن را به شیار در بالای آجر فشار دهید و ذخیره کردن معیارهایی فلزات سنگین بر روی آن به نگه داشتن آن در محل قبل از انداختن بقیه پلاستیکی است. این را نگه می دارد در ردیف بالا از آجر از خشک شدن.

مطالب مربوطه