تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
جدیدترین تابلو های سفال | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

جدیدترین تابلو های سفال

جدیدترین تابلو های سفال نقش مهر

جدیدترین-تابلو-های-سفال

جدیدترین-تابلو-های-سفال

گالری نقش مهر تولید کننده جدیدترین انواع تابلوهای سفال بوده و فروش محصولات خاص این مجموعه در گستره زیادی از تابلو های نقش برجسته صورت می پذیرد.نکته مهمی که باید در خصوص آن صحبت کرد، میل انسان به زیبایی و زیبایی شناسی است. این موضوع توسط گالری نقش مهر به صورت زیادی مد نظر گذاشته شده و محصولاتی تابلو سردرب سفال برای دکوراسیون منزل که تولید می کند پارامتر زیبایی را بسیار زیاد دارد. در کنار آن تولید محصولات منحصر بفرد و مقاوم در سایز های مختلف ویژگی محصولات آن ها می باشد. سال ها کار در زمینه تولید تابلو های خاص سفال باعث شده این قدرت را گالری نقش مهر پیدا کند. امروزه محصولات مختلف این گروه فروش بالایی پیدا کرده و در تمام زمینه ها فعالیت می کند.

تابلو های آبنما سفال دکوراتیو

یکی از زیباترین محصولات تولید شده سفالی، تابلو های دکوراتیو هستند. این محصول می تواند به صورت آبنما برای پذیرایی، اتاق خواب و… مورد استفاده قرار گیرد.سفال دکوراتیو یکی از بهترین و زیباترین نمونه طرح هایی است که در زمینه تابلو سفال تولید شده است. تابلو های سفال دکوراتیو به صورت نقش برجسته هستند. نقش برجسته یعنی مشابه با حکاکی هایی که روی سنگ انجام می شود طرح ها قابلیت لمس دارند. این موضوع باعث می شود انسان حس بهتری با آن بر قرار نماید تابلو های سفال بجز طرح اصلی نقش و نگار متفاوتی نیز دارند. این موضوع باعث می شود که جذابیت کار دوچندان شود. محصولاتی چون آبنما سفال، کتیبه های سفالی و… می توانند در اکثر نقاط منزل استفاده شوند.یکی از انواع تابلو هایی که با جنس سفا و به صورت نقش برجسته مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد دکوراتیو دارد تابلو های مخصوص سردرب برای انواع اماکن تجاری و تفریحی می باشد که در هر اندازه ای به صورت خطی و یا طرح مورد نظر شرکتها به صورت لوگو قابل اجرا و عرضه به علاقه می باشد.برای تابلو های سفالی که به صورت دکوراتیو در نماهای ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند استفاده از رنگ مات در پس زمینه تابلو ها می باشد که با ترکیب رنگ های امولسیون و چسب کاغذ دیواری می توان چنین کاری را انجام داد تا طرح اصلی که به صورت خط یا لوگو می باشد بیش از پیش خودنمایی کرده و از فواصل دور قابل تشخیص باشد.یکی دیگر از مسائلی که در اجرای تابلو های سفالی بسیار پر اهمیت می باشد رنگ کرن تابلو ها می باشد از این نظر که بتوان در کل تابلو همخوانی رنگ ها را رعایت کرد برای اینکه بتوانیم این کار را انجام دهیم معمولا از روشهایی مثل سرعت عمل بالا استفاده می کنیم تا لایه های رنگ که روی تابلو ایجاد شده اند خشک نشوند.سفال دکوراتیو می تواند با تابلو هایی در زمینه های مختلف رئال یعنی موضوعاتی که از طبیعت الهام می گیرند باشد و یا نمونه هایی انتزاعی و مدرن که طرفدران خاص و البته زیادی دارد.نمونه تابلو سفال نقش برجسته حجمی همیشه در هر هنری و صد البته در هنر سفالگری و اجرای تابلو های سفالی می توان با ایجاد ترکیبی صحیح و مناسب از نمادهای مختلف که  مربوط به موضوع تابلو می باشند می توان یک تابلوی دست ساز را در قالب تابلویی هنری با نام کتیبه های سفالی نقش برجسته اجرا نمود.با توجه به اینکه این تابلو با تمامی نقش و نگاری که دارند و همچنین طرح و بافتی که در درونشان وجود دارد با حوصله و از سر هنر دستان سفالگر پدید می آید و از انواع روشهای قالب گیری در اجرای آنها استفاده نمی شود نمی توان مانند دیگر آثار هنری دست ساز روی آنها قیمت گذاری کرد اما با توجه به اینکه گالری نقش مهر زیر نظر سازمان صنایع دستی کل کشور مشغول به فعالیت می باشد قیمت ها بر اساس اعداد اعلام شده این سازمان در متراژ کاری بر اسا متر مربع به مشتریان اعلام میشود.مشتریانی که دارای کارهای بالای ۱۰ متر می باشند می توانند از تخفیف ویژه این گالری برخوردار شوند.

تابلوهای فانتزی سفال دکوراتیو

جز پر فروش ترین محصولات سفالی به شیوه اینترنتی، تابلوهای فانتزی سفال می باشند. نقش روی آن ها دکوراتیو و به صورت پتینه کاری شده می باشد.سفالگری یکی از قدیمی ترین هنر های ایرانیان بشمار می رود. این موضوع نشان می دهد که مردم ایران فعالیت زیادی در این حوزه انجام داده و هنرمندان زیادی دارند. آثار باستانی زیادی نیز در زمینه سفالگری موجود است. اما امروزه و با توجه به هنر های جدید تابلو سفال از محصولات بسیار دوست داشتنی تزیینی می باشد. تابلوهای فانتزی سفال که به صورت دکوراتیو ساخته می شوند شامل یک خط یا نقش می باشند. بسته به نوع کالا می توان در سایت های فروش اینترنتی یک کالا را تهیه نمود.

تابلو با نقش برجسته سفال هخامنشی

اکثر تابلو سفال ها که مزین به طرح های هخامنشی می باشند، به صورت نقش برجسته ساخته می شوند. با این رویکرد جذابیت کار دوچندان می شود.تاریخ ایران مملو از اتفاق های مثبت و منفی است ولی با این حال مردمان ایران به تاریخ کشورشان بسیار زیاد علاقه مند می باشند. نقطه اوج تاریخ ایران را مردمانی با نام هخامنشیان رقم زدند. آن ها به هنر  احترام زیادی گذاشته و آثار هنری زیادی از آن ها بر جا مانده است. سنگ نوشته ها و حکاکی ها گویای همه این موضوعات می باشد. در زمان حاظر سفالگری وظیفه ساخت و تولید انواع تابلو با نقش برجسته هخامنشی را دارد. سفال این خاصیت را داشته که بتوان طرح های مختلف آن دوره را باز سازی و به مردم کشور تقدیم کند.

Save

مطالب مربوطه