تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
انتقال طرح کشیده شده روی تابلو سفال | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

انتقال طرح کشیده شده روی تابلو سفال

 طرح کشیده شده روی تابلو سفال

انتقال طرح کشیده شده روی تابلو سفال

انتقال طرح کشیده شده روی تابلو سفال

انتقال تصویر داغ در تابلو سفال نقش برجسته این روزها داغ داغ است و ما یک دسته از تکنیک های انتقال تصویر های مختلف در اینجا در CAD به اشتراک گذاشته اند. ارسال های امروز یکی دیگر از راه بسیار خوبی برای انتقال تصاویر به سطوح سرامیک – و یکی من واقعا قبل دیده نمی شود.این رشد ترکیبی منحصر به فرد خلاق از هنرمندان، سفالگران، و نویسندگان است که همچنان به زندگی و کار در خیابان Ives به این روز است.در اوایل روز دانش آموز من، من دال ساختمان کشف و این روش ساخت و ساز من از زمانی که استفاده کرده اند است. تابلو سفال به مدت چند سال کار من در فرم پیچیده و پرسلن-ظریف با پایان بالا اخراج براق ساخته شده است.ایده های بزرگ در هر موضوع!با بسیاری از تکنیک های به را امتحان کنید در هر شماره، شما مشکل تصمیم گیری که در آن برای شروع! تابلو سفال ساخت مصور تنها مجله هنر سفال تنها به اختصاص داده شده است تا به روز تکنیک های عملی و اطلاعات برای کاربران متوسط ​​به عاشق خاک رس پیشرفته.آن را چک کنید .با این حال محتوی قطعات کوتاه ادبی من (۱)، یک عنصر مهم در عمل من، شامل مجموعه ای از طرح ها و تصاویر، جزئیات، رنگ، و بافت، به جای نقاشی های هر شکل نهایی پیدا شده است. تمایل به منعکس کننده این بیشتر از نزدیک در کار من به من منجر مواد من با کار به طور کامل تغییر دهید. من شروع به بازی بر روی سطح خاک رس بیشتر با استفاده از ورقه پرسلن رنگی، نقاشی، چاپ، و انتقال-شبیه به آنچه که من انجام شد در من محتوی قطعات کوتاه ادبی-و آزمایش با پس از اتمام و تکنیک های جدید.به عنوان کار من تغییر، متوجه شدم که دکوراسیون سطح در حال حاضر تا حد زیادی پنهان شد شفاف از پرسلن. من می خواستم آزادی بیشتری از مقیاس و ساخت و ساز، و من متوجه شدم که من می توانم این با استفاده از خاک رس سرامیک گرانیت برای اسلب دست یابد. بیش از چندین سال من یک روش ایجاد انتقال پرسلن که در نهایت به من نگاه من در جستجوی شده بود برای کامل باشد. من رنگ لغزش پرسلن بر روی یک ورق کاغذ روزنامه، پس از آن زمانی که فقط به اندازه کافی خشک من الگوی یا تصویر بر روی آن را با یک ابزار سوزن را جلب کند.مدل های تابلو سفال نقش برجسته شومینه مناطق ناخواسته لغزش نیز از آن جدا و تصویر حاصل را بر روی دال سرامیک گرانیت آماده منتقل شده است. گلدان به پایان رسید من را به شکل های مختلف اعم از فنجان بلند ۲ اینچ تا ۱۶ اینچ کوزه بلند و پلاتر که تا ۱۹ اینچ در قطر.همانطور که با تمام گلدان من، شکل بطری ها دارای مجموعه ای از کاغذ قالب طراحی شده از طریق آزمون و خطا برای ایجاد شکل نهایی است. تمام دکوراسیون اعمال می شود در حالی که خاک رس یک دال مسطح است. پس از آن که قطعه مونتاژ شده است تنها به پایان رساندن حداقل و پوشش شیشه ای که باید انجام شود وجود دارد.اول از حافظه جمع کردن یک دال ۳/۱۶ اینچ با ضخامت از خاک رس سرامیک گرانیت رنگ پریده رنگی برای یک شکل بطری ها. برش اشکال قالب (۲). پوشش دال رس باقی مانده را به نگه داشتن آن را مرطوب را به بالا، پایین، و گردن در مرحله بعد.من پس از آن رنگ دال با ورقه های رنگی، ساختن لایه به عمق رنگ من می خواهم و خروج از خشت خام در یک نوار که در آن درز خواهد بود (۳). در حالی که در حال خشک شدن ورقه، من شروع به ایجاد انتقال.توجه: مقیاس زمانی قطعی برای خشک کردن / روند سفت وجود دارد: من برای ساخت تمام کار من دست، بدون قالب، و قضاوت که یک دال آماده مونتاژ است به سادگی یک ماده از تجربه است. آن حائز اهمیت است که هیچ بخشی از دال مجاز است به خشک بیش از حد-اگر هر بخشی خشک بیش از حد، می توان آن را rehydrated با قرار دادن آن در روزنامه مرطوب و پوشش آن را با پلاستیک.

ایجاد یک انتقال در تابلو سفال

خرید اینترنتی تابلو سفال شروع با نقاشی یک لایه ضخیم از لغزش پرسلن بر روی کاغذ روزنامه (۴). این برگه است و سپس در بالای یک خفاش گچ خشک را به حذف رطوبت اضافی، قبل از اینکه تماس بر روی میز کار قرار داده است. باز هم، تجربه خواهد گفت چه زمانی سطح زمین به اندازه خشک به کار کرده است. با استفاده از محتوی قطعات کوتاه ادبی من به عنوان یک مرجع، من را به لغزش با یک ابزار سوزن رسم تا زمانی که کل طراحی مشخص شده است (۵). نکته: برای نگه داشتن سطح از خشک شدن، من دوره بلند ورق و تعدیل جدول زیر با یک بطری اسپری. هنگامی که لغزش در کاغذ روزنامه درخشش خود را از دست می دهد، من حذف مناطق ناخواسته لغزش با استفاده از یک چاقوی کوچک جراحی، می روم تنها طراحی (۶).

استفاده از انتقال سفال

بعد، محل صورت انتقال اتمام بر روی دال رنگ و بسیار به آرامی با وردنه کار برای اعمال فشار و پیوستن به تصویر تضعیف به دال (۷). سپس با دقت پوست پشت روزنامه، ترک تصویر در محل (۸). گاهی اوقات لازم است برای تشویق انتقال به چوب با استفاده از فشار نور به عنوان لایه برداری مقاله است.

ایجاد لایه در تابلو سفال

طبیعت نرم و قابل انعطاف از خاک رس است ابزار تابلو سفال آن را به چنان یک ماده از Irresistable برای دوستداران خاک رس. هیجان از متخصص ماموگرافی چیزی به یک قطعه از خاک رس را به بافت که هرگز پیر می شود.بنابراین، در پست امروز، گزیده ای از تکنیک های دکوراسیون سطح، آنی Chrietzberg توضیح میدهد که چگونه لانا ویلسون با استفاده از تمبر بیسک، مواد بافت، آلیاژها، و پارو، برای ایجاد بافت لایه لایه در کار او. او همچنین روش darting در او برای ایجاد یک صفحه گرامافون دال ساخته شده توضیح می دهد. – جنیفر Harnetty، سردبیر.حرفه لانا ویلسون دهانه بیش از ۴۰ سال است و شامل یک مجموعه گسترده ای از قطعات و ملاحظات سطح، که او به طور منظم با دانش آموزان سهیم است. او می آموزد، به طور متوسط، یک کارگاه آموزشی یک ماه، و دوست دارد به انجام این کار. “این بسیار آسان است، واقعا. مردم همیشه جالب؛ شما فورا در یک محیط از افراد همفکر مستغرق. من عاشق شوخ طبعی، و مردم خیلی مهربان است. ”

فرایند بافت تابلو

روش های بافت تابلو سفال بعد از استفاده از یک غلتک دال به دال های بزرگ، او میسازد از برخی شبکههای میوه روی میز، و مجموعه های دال در بالای آن. این تور اشکال پایه ای از ترکیب بافت در پشت قطعه، هر چند لانا آن را بیشتر در مراحل بعد ارایش خواهد شد.پس از صاف کردن مقابل دال با کهنه پاک کردن کوچک، لانا با استفاده از وردنه چوبی از یک فروشگاه شیرینی برای ذخیره کردن برخی از بافت وفل، که مربع را تحت تاثیر قرار آفرید، سپس در منطقه مجاور، او دراز کشید و بیش از تشک سینک پلاستیکی نورد که بزرگتر، مربع بالا برجسته باقی مانده است. تماشای او پس از آن هدف قرار دادن و بعد از برخی از مربع و بالا برجسته با تمبر او کوچک دستی، ابزار دستی و برخی از اشیاء پیدا شده است بروید، معکوس آنها را با ارایش.من شگفت زده بود که او را برداشت وردنه او و بر کار او انجام داده بود فقط نورد، اما او به من توضیح داد، “ببینید، این آن را نرم می کند و آن جالب تر است. من نمی خواهم آن را به مانند جراحی پلاستیک است. من طیف جنوب کالیفرنیا صحنه پولک پر زرق و برق را دوست ندارد، من دوست دارم قدیمی، دوستان فرسوده. من لایه ها مانند؛ من به طور منظم در Torrey سنبه رزرو امور خارجه راه رفتن وقتی که به خانه در سن دیگو است. من عاشق این لایه از اطلاعات در اطراف من نگاه کرد، و اثر او توسط نورد بافت بیش موجود ایجاد کرده بود به پهلو در تمام علائم کمی او، مانند گنجینه های در lockets ساخته شده بود. پس از بطرف خود کش در بافت مقدماتی و متوسطه خود را با وردنه، لانا بیشتر با یکی از آیتم های مورد علاقه جدید خود، اعمال گمنام قرمز از یک بطری فریاد، و مورد علاقه های قدیمی، یک خیاط ابزار مارک و تاب است.لانا یک دال بسیار بزرگتر از آنچه او در واقع برای قطعه او در ذهن داشت مورد نیاز را ساخته بود. او یک دستگاه سبک برش از یک تکه کاغذ تقریبا نسبت به او در نظر گرفته شده در خدمت ظرف. او با استفاده از این منظره یاب برای قرار دادن بهترین بخشی از نقاشی بافت او، مرزهای گذاشتن لبه راست پس از آن، با استفاده از لبه راست دوباره مشخص شده اند، شکل برش.لانا مورد نیاز را به دو دارت از هر یک از پایان به شکل تخت افزایش یابد تا به شکل او می خواست. “آه، من گمان می کنم باید یک الگو استفاده کنید، اما من هرگز انجام،” او به کنایه، دانستن اینکه من یک شیطان قالب هستم. “من هرگز نمی تواند یکی از من نیاز پیدا کنید که من به آن نیاز دارید، علاوه بر این، من می دانم که به چه شکل من نیاز به قطع کردن، و بعد از من لانا ویلسون کاهش از یک نیزه و سپس آن را با استفاده از به عنوان یک الگوی برای کاهش باقی مانده darts.cut اولین یکی، من آن را به قطع سه دیگر استفاده کنید، “او توضیح داد، او به عنوان قطع و نیزه اول حذف می شود.او در زمان قطعه مثلثی از خاک رس او برداشته، آن را تحویل داده، و آن را به آرامی به آن ردیابی که در آن او می خواست نیزه دوم. او سپس در زمان این دو برش از و آنها را در انتهای دیگر قرار می گیرد، و ترسیم و برش از دو دارت باقی مانده است.اندازه دارت شکل شکل نهایی تعیین می کند. پس از لغزش و به ثمر رساند، او به سادگی برداشته و لبه به هم پیوستن ته گنده، و سپس مورد استفاده تکه های کوچکی از فوم به سرپا نگه داشتن پایان می رسد از ظرف غذا که اجازه می دهد تا آنها را به شرکت در حالی که پشتیبانی می شود. او در شکاف ها در بافت که در آن دارت با خاک رس کاغذ برداشته شد. برای جلوگیری از ترک از تشکیل در امتداد درز پر می کند.برای پرداختن به طرف، لانا چند رنگ چوب تکان دهنده، که او مورد استفاده برای بلند دو طرف و پس از آن هل قطعه از فوم در زیر به آنها را نگه دارید در محل برداشت. او در شکاف که توسط برش را از طریق بافت موجود بر روی لبه ساخته شده بود، و سپس فشرده و آن لبه با یک غلتک تسویه حساب اریب پر شده است. سپس، او با استفاده از یک سطح روح مطمئن شوید لبه، شد، ام، سطح. “من یک گالری که یک قطعه که سطح نیست را نمی دانم،” او زمزمه او به عنوان ساخته شده از تنظیمات جزئی. “ما میرویم آنجا!”

ساخت دستگیره تابلو سفال

کار بعدی این بود که تابلو سفالی دسته. اول، او بافت یک دال و کاهش از مثلث بزرگ، و سپس او رول آنها را به یک مخروط، مهر و موم آنها را با استفاده از یک غلتک تسویه حساب، و آنها را قطره در میز کار خود را. آنها به طرزی جادویی به دست آوردن شخصیت با هر whump. هنگامی که او از نتیجه راضی است، او کاهش دور رس اضافی را با یک چاقو مقاوم در برابر، نمرات و ورقه پایان خدمت لانا ویلسون به شکل مخروط از یک دال بافت و سپس بلند کردن و انتقاد شدید مخروط بر روی میز به شکل آلی بیشتر .dish، و همچنین داخل یک دسته، و سپس آن را متصل، انباشته فوم در زیر آن برای حمایت.لانا به طور مداوم سطح قطعه خود را به عنوان او در حال ساخت، اضافه کردن بافت به عنوان او می رود به دخالت. بعد از اتصال دسته، او را برداشت دول های چوبی با به پایان می رسد تیز (یک مداد کار می کنند، بیش از حد) به هر دو دوباره قرعه کشی و افزایش خطوط موجود. پس از قطعه سخت به چرم خشک شده بود، او تقویت برداشته و آن را بر روی یک تکه بزرگ از کف بدل برای دسترسی به پایین. او از شکاف در درزهای با خاک رس کاغذ پر شده است، دوباره به آنها را تقویت و جلوگیری از ترک خوردگی. هنگامی که او می سازد یک تعمیر مثل این، او آن را زینت داده است. “من می توانم یک دوره کامل در تقلب آموزش،” او به شوخی گفت، در حالی که نورد یک خیاط ابزار بیش از درز پر در مارک.

اضافه کردن یک شاخه به سفال

آخرین بخش از پروژه ظرف غذا را و ضمیمه کردن یک پا بوده است. قبل از او قطعه بیش از تبدیل کرده بود، او اندازه گیری تقریبی با یک خیاط، نوار اندازه گیری گرفته بود، و یک دال طولانی به بافت ایجاد کرده بود. او در اطراف یک کمی با برخی از خاک رس ضایعات بازی برای تعیین ارتفاع مناسب، دال بافت، و استفاده از لبه راست به قطع یک نوار طولانی از خاک رس برای پا. او را برداشت نوار طولانی در برابر شل و آن را چند بار روی میز کاهش یافته است. “این باعث می شود یک خط موج دار من فقط دوست دارم،” او به من گفت او به عنوان کار کرده است.او پا بر روی ته گلدان قرار داده شده، آن را به شکل او چگونه آن را می خواستم، و برش بیش از حد دور، و سپس پا را به یک حلقه پیوست. پس از به ثمر و لغزش مناطق که نیاز به پیوست شود، او متصل به حلقه پا به پایین ظرف خدمت و از یک براش نرم و خشک به حذف لغزش اضافی و ترکیب درز. او سپس با استفاده از یک ابزار حلقه مشترک برای ایجاد یک قوس لوپ کمی در هر طرف از پا. او نورد لبه با یک غلتک تسویه حساب، با استفاده از یک هیئت مدیره کارد به تلنگر قطعه سمت راست، و سطح روح استفاده می شود دوباره به تنظیمات.لانا دارای یک راه لذتبخش رایگان، مستقیم، و آسان ساخت، اما اجازه ندهید که شما احمق را به فکر او را هم او در استودیو را به طور جدی. “من به سبک من حدود شش برابر از طریق کار من را تغییر داده ام از کار.، و هر بار آن را به من طول می کشد حدود شش ماه تا یک سال آن را کشف کردن،” او به من گفت. “مردم درک نمی کنند که یک هنرمند است که واقعا در مورد نظم و انضباط روزانه؛ وقتی که من کار، من می خواهم هم به کار است. من یکی از کسانی که بانوان که می کند ناهار است. سرامیک بیش از حد که گسترده است. “

مطالب مربوطه