تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
کار با رنگ خاک رس تابلو سفال | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

کار با رنگ خاک رس تابلو سفال

رنگ خاک رس تابلو سفال

کار با رنگ خاک رس تابلو سفال

رنگی رس تکنیک murrini (شبیه به neriage یا nerikomi) در اطراف برای یک مدت طولانی بوده است. و خوش شانس برای ما، ابزار تابلو سفالی ما در حال حاضر طیف عظیمی از رنگ را انتخاب کنید به دلیل در دسترس بودن لکه ها و اکسیدهای مختلف، که می توان به راحتی از طریق تامین کننده سرامیک به دست آورد. کریس کمپبل کار کرده است با خاک رس بافت تابلو سفال رنگی برای بیست سال، و به عنوان او می گوید، نه “نزدیک به تلاش همه چیز من می خواهم به انجام رسید … همیشه به نظر می رسد یکی دیگر از سوال، ایده دیگری. آن را فقط بسیار سرگرم کننده است. ”

تابلو سفال نقش برجسته حتی اگر این پروژه تنها با دو رنگ متفاوت از خاک رس سفال شروع می شود، با مخلوط کردن نسبت های مختلف از دو رنگ، و تنظیم نتایج در الگوهای مختلف در یک قرص نان، الگوهای شگفت آور پیچیده می توان توسعه یافته است. – جنیفر Harnetty، سردبیر.

“در واقع، من آنچه که من انجام این دلیل است که هیچ چیز دیگری که مجذوب و من تا آنجا که ظروف رنگی چالش ها وجود دارد. من مشغول به کار با آن را برای ۲۰ سال و هنوز هم نزدیک به تلاش همه چیز من می خواهم به انجام نمی … به نظر می رسد همیشه یک سؤال دیگر، یکی دیگر از ایده وجود دارد. آن را فقط بسیار سرگرم کننده است. ”

رنگ خاک رس تکنیک murrini در استفاده از زمان مصریان باستان بوده است. با این حال، تکنیک های تابلو سفال حتی با این تاریخ عمیق، تعداد بسیار کمی ceramicists غربی سعی کنید با استفاده از خاک رس به غیر از در ورقه خاک رس تک باب رنگی. به نظر می رسد به نفع لعاب که پنهان کردن سطح گلدان، به جای استفاده از تکنیک های که در معرض خاک رس است. شما می توانید برخی کالاهای عقیق و sprigging پیدا کنید، اما خاک رس رنگی بخشی از بسیاری از سفالگران نیست “کیت ابزار است.”

رنگی خشت سفال – مرحله ۱
مرحله ۱٫ تصاویر کلیک کنید تا بزرگ!
۱٫ اطمینان دو گوه doorstop شکل از رنگ های مختلف و خط آنها را ضخیم پایان دادن به باریکترین پایان به عنوان در این تصویر نشان داده شده. شما می توانید این قرص در حال حاضر مربع به عنوان بسیاری از برش قطعه به عنوان شما می خواهید. برش کمتری در تغییر رنگ جسورانه خواهد شد. اگر می خواهید تغییر رنگ تدریجی نرم تر و بیشتر، برش برش بیشتر است.

رنگی خشت سفال – مرحله ۲
مرحله ۲
۲٫ هنگامی که شما حذف برش شما باید هر یک عدد بنابراین شما خواهد شد به یاد داشته باشید که منظور آنها در بود. این مهم ترین مرحله است. جست و خیز نیست این مرحله!

رنگی خشت سفال – مرحله ۳
مرحله ۳
۳٫ مخلوط کردن هر قطعه تا رنگ ها به رضایت خود را مخلوط و سپس آنها را کنار بعد از شماره هر یک را دوباره تنظیم کنید. در این مرحله من یک دیسک آزمون کوچک از هر رنگ را و آتش آن را به مطمئن شوید که من نتایج را دوست داشت. شما نمی خواهید برای قرار دادن تمام کار را به یک قرص نان الگو تنها برای پیدا کردن رنگ در اشتباه هستند.

قیمت کاهش می یابد!

گسترش پالت خود را با دی وی دی کوتاه و مختصر Benzle است، گسترش پالت خلاق خود را با رنگی خشت. در این ویدئو، کوتاه و مختصر نشان می دهد که چگونه برای ایجاد رس رنگی و نحوه استفاده از آنها در تکنیک های مختلف از جمله neriage، nerikomi و لغزش رنگی به دست آوردن نتایج موفقیت آمیز است.

بیشتر بدانید و مشاهده کلیپ!

رنگی خشت سفال – مرحله ۴
گام ۴

۴٫ رول کردن هر توپ از خاک رس رنگی و آنها را برش به عرض و ضخامت یکسان استفاده از یک قالب مقوا ساده است. شما با استفاده از نیمی از قطعات به ایجاد یک قرص نان راه راه ساده و صرفه جویی در قطعات دیگر برای بعد.

رنگی خشت سفال – مرحله ۵
مرحله ۵
۵٫ قطعات در میز کار خود را در جهت شما می خواهید آنها را به پشته.

رنگی خشت سفال – مرحله ۶
مرحله ۶
۶٫ برای این پروژه، من یک لغزش ضخیم سیاه و سفید بین هر لایه براق کرده اند را به یک خط نازک بین رنگ

رنگی خشت سفال – مرحله ۷
مرحله ۷
۷٫ این برآمدگی راه راه چند رنگی من است.

رنگی خشت سفال – مرحله ۸
Step8
۸٫ حالا ما خواهد شد ترکیب لایه از این قرص های راه راه با برش رنگی محفوظ خود را به یک قرص نان الگو جذاب است. اولین کار این است که به قطع قرص های راه راه به حتی برش با استفاده از دو تخته یکسان یا حاکمان به عنوان راهنما برای سیم برش خود را.

رنگی خشت سفال – مرحله ۹
مرحله ۹
۹٫ برش جامد رنگ محفوظ و برش راه راه خود را در جدول خود را در جهت شما می خواهید به استفاده از آنها. نظم است که به شدت به شما است.
رنگی خشت سفال – مرحله ۱۰
مرحله ۱۰
۱۰٫ شروع به برش های راه راه با اندازه گیری و پیرایش تا زمانی که مطابقت به اندازه برش ساده رنگی. شما باید توجه داشته باشید که من تا به حال به قطع برخی در سوم به اندازه درست است.
رنگی خشت سفال – مرحله ۱۱
مرحله ۱۱
۱۱٫ جایگزین برش راه راه whimsically با قطعات ساده چک کنید تا مطمئن شوید که شما می خواهم الگوی حال ظهور است. استفاده از یک پوشش نازک از لغزش سیاه و سفید بین لایه برای ایجاد سایه نازک.

رنگی خشت سفال – مرحله ۱۲
مرحله ۱۲
۱۲٫ ضربه بزنید قرص نان به پایان رسید به آرامی در همه طرف به سهولت برش با هم. آیا در مورد جیب هوا نگران نباشید به عنوان شما قادر خواهید بود به آنها صاف کردن شما با استفاده از برش های فردی خواهد بود.

رنگی خشت سفال – مرحله ۱۳
مرحله ۱۳
۱۳٫ این پایان رسید قرص انباشته من است. من توصیه می کنم اجازه بقیه قرص برای یک یا دو روز قبل از استفاده از آن برای ساخت فرم های و یا برای تزئین.

رنگی خشت سفال – مرحله ۱۴
مرحله ۱۴
۱۴٫ این یک تکه کردن نان که من می تواند برای قطعات handbuilding استفاده است.

این راهنمایی تابلو سفال است برای گسترش استفاده شما از رنگ از خسته کننده تن تنها به رنگین کمانی از رنگ های در دسترس از طریق مخلوط کردن لکه ها به خاک رس. من با استفاده از رنگ های میسون لکه مخلوط با یخ چینی جنوبی به ایجاد طرح های اصلی من در رنگ های بسیار پر جنب و جوش. من لکه میسون مخلوط با آب به اندازه کافی فقط برای ایجاد یک راه حل خامه. من با استفاده از مخلوط کن من به مخلوط کردن در محلول رنگ آمیزی، تا زمانی که رنگ و حتی در سراسر بدن رس است. این هم می تواند با دست انجام می شود. خاک رس به پایان رسید باید نرم به عنوان خمیر شیرینی باشد.

مطالب مربوطه